« ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ Π.Ε. ΠΕΛΛΑΣ»
130 χρόνια μετά τη λειτουργία του για πρώτη φορά το 1894 ο σιδηροδρομικός σταθμός Έδεσσας είναι κλειστός.
Έξι μήνες μετά το έγκλημα των Τεμπών με την ευθύνη να βαρύνει την κυβέρνηση Μητσοτάκη όσο κι αν αυτή επικαλείται και αμαρτίες του παρελθόντος κλειστοί παραμένουν και όλοι οι σιδηροδρομικοί σταθμοί από τη Φλώρινα ως τη Θεσσαλονίκη -εκτός από αυτόν στο Πλατύ -όπως και πολλοί άλλοι σταθμοί σε ολόκληρη τη χώρα .
Ούτε δρομολόγια, ούτε σταθμάρχες ,ούτε κλειδούχοι ούτε προσωπικό.
Καμιά επίσημη ανακοίνωση για την εδώ και μήνες υποσχόμενη δήθεν «επανεκκίνηση» του σιδηρόδρομου.
Σιωπή και μοιραία αποδοχή της πλήρους διάλυσης του σιδηρόδρομου και από τους συνδυασμούς που κατεβαίνουν στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές πρώτου και δεύτερου βαθμού πλην δυο τριών εξαιρέσεων.
Η σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης -Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας, (με προέκταση στην Αλμωπία) μέσω Γιαννιτσών μοιάζει να έχει ξεχαστεί μαζί με τους εδώ και 17 χρόνια αγώνες των πολιτών της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας και της «Πρωτοβουλίας Πολιτών για το Σιδηροδρομικό Δίκτυο της Π.Ε.Πέλλας» που είχαν ως τελικό αποτέλεσμα την ένταξή της στο «ΕΘΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ» που χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) και ολοκληρώθηκε και εγκρίθηκε από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τον Ιούνιο του 2019. (https://qrcd.org/3jZ4).
Μια σύνδεση που εκτός από τα άλλα πολλαπλά ανταποδοτικά οφέλη τόσο για τη Θεσσαλονίκη όσο και για τις περιφέρειες Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας θα συμβάλλει καταλυτικά στην προαστικοποίηση της Θεσσαλονίκης προς τις δορυφορικές περιφερειακές πόλεις όπως είναι τα Κουφάλια , η Χαλκηδόνα , η Πέλλα και η Νέα Πέλλα, τα Γιαννιτσά, η Σκύδρα και η Έδεσσα.
Όμως δε νοείται να μιλάμε για προαστικοποίηση και «Σιδηροδρομική Εγνατία» με έξοδο στα δυτικά βαλκάνια χωρίς να διεκδικούμε τη σιδηροδρομική αυτή σύνδεση όπως θα έπρεπε να συμβαίνει στις προγραμματικές θέσεις των αυτοδιοικητικών συνδυασμών.
Παρά τη σημερινή δραματική κατάσταση της απαξίωσης και διάλυσης του ελληνικού σιδηρόδρομου εμείς ως «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ Π.Ε. ΠΕΛΛΑΣ»
Διεκδικούμε: -την υλοποίηση της «ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Π.Ε.ΠΕΛΛΑΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΜΕΣΩ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ» και την επιτάχυνση των διαδικασιών για την «επανεκκίνηση» του σιδηρόδρομου και την άμεση επαναφορά των δρομολογίων.
-Υπερασπιζόμαστε : το δημόσιο και κοινωνικό χαρακτήρα του σιδηρόδρομου και των μέσων σταθεράς τροχιάς.
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου
Το ialmopia.gr επιτρέπει στον χρήστη να αναρτά τα σχόλια και τις απόψεις του σε επίκαιρα θέματα/συζητήσεις. Τα σχόλια και οι απόψεις αυτές εκφράζουν αποκλειστικά τις προσωπικές θέσεις του εκάστοτε χρήστη και δεν υιοθετούνται από το ialmopia.gr. Σε κάθε περίπτωση, ο χρήστης οφείλει να εκφράζεται με τρόπο ώστε να μην παραβιάζει τους ελληνικούς νόμους. Σε αντίθετη περίπτωση, το ialmopia.gr διατηρεί το δικαίωμα να αποκλείει το χρήστη από την εν λόγω υπηρεσία.
Με εκτίμηση, Η συντακτική ομάδα του ialmopia.gr