ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Ο μοναδικός Γιάννης Παπαδόπουλος αποκλειστικά στην κάμερα του ialmopia.gr [ΒΙΝΤΕΟ]
Επιμέλεια - Συνέντευξη: Τάσος Καλαϊτζής
Δημοσιεύστε την αγγελία σας στο ialmopia.gr εντελώς δωρεάν
Αγορές-Πωλήσεις-Ενοικιάσεις-Εργασία
Η Μπογαλού - Διήγημα του Τσίναλη Κοσμά στη μνήμη της γιαγιάς Ασημώς που έζησε τα τραγικά γεγονότα της Προσφυγιάς του 1922
Διήγημα του Τσίναλη Κοσμά από την Άψαλο αλμωπίας...
Μενέλαος Λουντέμης: Αφιέρωμα στο μεγάλο λογοτέχνη
«Εθελοντής ενός δικαιότερου κόσμου, για το οποίο πρόσφερε τη ψυχή του»
Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2017
ΕΠΣ ΠΕΛΛΑΣ: Αρης Υδραίας - Δόξα Μαυροβουνίου 0-5
Ευκολο απογευμα για τον πρωτο επισημο αγωνα της ταξιαρχιας του Σιμου Προδρομμιδη στα πλαισια του κυπελλου αφου περασε σαν ανεμος απο την εδρα της Υδραιας και μαλιστα με μηδεν στα διχτυα της..Η διαφορα κατηγοριων των 2 ομαδων ηταν εμφανεστατη και στο β' μερος οι φιλοξενουμενοι καθαρισαν το παιχνιδι χωρις να χρειαστει να ανεβασουν ιδιαιτερα τους ρυθμους τους.Οι γηπεδουχοι με μπροσταρη τεχνικο τον αειθαλη Θοδωρο Τσολεριδη που μαλιστα αγωνιστηκε στο παιχνιδι κρατησαν αντιστασεις οσο μπορουσαν στο δευτερο μερος ομως παραδοθηκαν στην ανωτεροτητα των αντιπαλων. Τα γκολ του αγωνα πετυχαν στο 12'(0-1) και 60'(0-4) Ιωαννιδης Φιλιππος,Στο 54' ο Ουζουνης το 0-2.Στο 60' ο Καρυπιδης το 0-3 και ο Σπυρος Φανιαδης στο 76- εγραψε το τελικο σκορ 0-5.Ευκολο το εργο της διαιτησιας των Ζγουρο,Χατζηλιοντα,Παρουτογλου.
ΑΡΗΣ ΥΔΡΑΙΑΣ Παπαδοποθλος Ι.,Παπαδοπουλος Ν.,Καλπακιδης,Ελευθεριαδης,Παπαδακης,Παπαζογλου,Ελευθεριαδης Π.,Καλαιτζιδης,Μαχαιριδης,Πεφανης,Τσολεριδης.
ΔΟΞΑ ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟΥ Καμπαλης,Νατσης Ζαχαριαδης Ουζουνης(75' Αποστολουδας) Γατσος Χαραλαμπιδης Μπουρναζης (60' Παπαθανασιαδης) Καρυπιδης(70' ΜΕΓΑΣ)Ιωαννιδης Φανιαδης Κατιρτζογλου.
Επιμελεια: ΧΑΡΑ ΜΑΤΕΝΤΖΟΓΛΟΥ
Αφιέρωμα: Το «Ναυάγιο» της Ζακύνθου
Διάσημο τουριστικό αξιοθέατο της Ζακύνθου με χιλιάδες επισκέπτες κάθε χρόνο. Πρόκειται για το ναυάγιο του λαθρεμπορικού πλοίου «Παναγιώτης», που συνέβη την 1η Οκτωβρίου 1980 στις βορειοδυτικές ακτές του νησιού.
Η ιστορία του μότορσιπ «Παναγιώτης», 450 τόννων, ξεκινά το 1937 από τη Σκωτία, όπου ναυπηγήθηκε με το όνομα «Saint Bedan». Το 1964 περνά σε ελληνικά χέρια (Μ. Γκιγκιλίνης) και μετονομάζεται σε «Μερόπη». Δύο χρόνια αργότερα αλλάζει ιδιοκτησία και μετονομάστηκε σε «Χάρις» από τον νέο του ιδιοκτήτη Ν. Κάλφα. Το 1975 μεταπωλείται για τρίτη φορά και αλλάζει το όνομά του σε «Παναγιώτης» από την πλοιοκτήτρια εταιρεία «P. Lisicatos & Company» με έδρα τον Πειραιά.
Λίγες ημέρες πριν από το ναυάγιο, το «Παναγιώτης» εντοπίζεται από το Λιμενικό στ’ ανοιχτά της Ζακύνθου να μεταφέρει λαθραία τσιγάρα για λογαριασμό της ιταλικής Μαφίας. Στην προσπάθειά του να ξεφύγει και εξ αιτίας των δυσμενών καιρικών συνθηκών, προσάραξε στα αβαθή ενός μικρού γραφικού κόλπου στη βορειοδυτική πλευρά του νησιού. Το πλήρωμά του πλοίου, αποτελούμενο στην πλειονότητά του από έλληνες ναυτικούς, το εγκατέλειψε, αλλά συνελήφθη λίγες ημέρες αργότερα.
Το «Ναυάγιο» με την πάροδο του χρόνου θα γίνει ένας από τους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς της Ζακύνθου. Θρυλείται ότι οι ντόπιοι επωφελήθηκαν από το φορτίο του πλοίου και για τα επόμενα τέσσερα χρόνια κανένα νόμιμο καπνικό προϊόν δεν πουλήθηκε στο νησί.
Η ιστορία του μότορσιπ «Παναγιώτης», 450 τόννων, ξεκινά το 1937 από τη Σκωτία, όπου ναυπηγήθηκε με το όνομα «Saint Bedan». Το 1964 περνά σε ελληνικά χέρια (Μ. Γκιγκιλίνης) και μετονομάζεται σε «Μερόπη». Δύο χρόνια αργότερα αλλάζει ιδιοκτησία και μετονομάστηκε σε «Χάρις» από τον νέο του ιδιοκτήτη Ν. Κάλφα. Το 1975 μεταπωλείται για τρίτη φορά και αλλάζει το όνομά του σε «Παναγιώτης» από την πλοιοκτήτρια εταιρεία «P. Lisicatos & Company» με έδρα τον Πειραιά.
Λίγες ημέρες πριν από το ναυάγιο, το «Παναγιώτης» εντοπίζεται από το Λιμενικό στ’ ανοιχτά της Ζακύνθου να μεταφέρει λαθραία τσιγάρα για λογαριασμό της ιταλικής Μαφίας. Στην προσπάθειά του να ξεφύγει και εξ αιτίας των δυσμενών καιρικών συνθηκών, προσάραξε στα αβαθή ενός μικρού γραφικού κόλπου στη βορειοδυτική πλευρά του νησιού. Το πλήρωμά του πλοίου, αποτελούμενο στην πλειονότητά του από έλληνες ναυτικούς, το εγκατέλειψε, αλλά συνελήφθη λίγες ημέρες αργότερα.
Το «Ναυάγιο» με την πάροδο του χρόνου θα γίνει ένας από τους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς της Ζακύνθου. Θρυλείται ότι οι ντόπιοι επωφελήθηκαν από το φορτίο του πλοίου και για τα επόμενα τέσσερα χρόνια κανένα νόμιμο καπνικό προϊόν δεν πουλήθηκε στο νησί.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)