Δεν δημοσιοποιεί τις μετρήσεις θέασης των ταινιών και σειρών της. Δεν δημοσιοποιεί το box office των ταινιών που μέσω παραδοσιακής διανομής, αφήνει για λίγο καιρό στις αίθουσες. Δεν παίζει δηλαδή με τους όρους ενός παραδοσιακού τηλεοπτικού δικτύου και τους όρους ενός παραδοσιακού κινηματογραφικού στούντιο, ορίζοντας μια νέα εποχή για τον τρόπο με τον οποίο «μετριούνται» οι ταινίες και οι σειρές.
Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, στις ελληνικές αίθουσες παίζονται δύο ταινίες του Netflix, o «Ιρλανδός» του Μάρτιν Σκορσέζε και το «Ιστορία Γάμου» του Νόα Μπόμπακ. Για καμία από τις δύο δεν γνωρίζουμε τι εισιτήρια έχουν κάνει. Για καμία από τις δύο δεν θα μάθουμε τι εισιτήρια θα έχουν κάνει όταν θα έχουν συμπληρώσει τον κύκλο των κινηματογραφικών προβολών τους.
Η απάντηση στο γιατί το Netflix μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο είναι τόσο απλή που στην πραγματικότητα το άρθρο που διαβάζετε είναι περιττό. Το Netflix μετράει τη δύναμή του σε συνδρομητές. Δεν βρίσκεται μέσα στο γρανάζι του διαφημστικού ιστού που θα το ανάγκαζε να φτιάχνει σειρές που να «κάνουν νούμερα», ούτε η επένδυσή του στον κινηματογράφο μετριέται με εισιτήρια στο box-office. Το Netfix ενδιαφέρεται για περιεχόμενο. Αρκεί αυτό το περιεχόμενο να φέρνει νέους συνδρομητές και να διατηρεί «ζεστό» τον πυρήνα των ήδη συνδρομητών.
Δεν θέλει και πολύ μυαλό για να καταλάβει κανείς πως μέσα στην πληθώρα επιλογών που δίνει το Netflix στο σημερινό θεατή, ένας «Ιρλανδός», μια «Ιστορία Γάμου», ένα «Laundromat» και ένα «The King» (λίγοι μόνο τίτλοι από τις πρεστίζ φετινές παραγωγές του Netflix) είναι υπέραρκετά για να προσελκύσουν (εκατομμύρια) νέους συνδρομητές απ' όλον τον κόσμο. Υπεραρκετά και για να ανέβει ο μέσος όρος του περιεχομένου του Netflix που κατηγορείται συνήθως απ' όσους δεν έχουν ψάξει πραγματικά στο library του ότι εξαντλείται σε επιτυχίες όπως το «Bird Box» και το «Murder Mystery».
Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, στις ελληνικές αίθουσες παίζονται δύο ταινίες του Netflix, o «Ιρλανδός» του Μάρτιν Σκορσέζε και το «Ιστορία Γάμου» του Νόα Μπόμπακ. Για καμία από τις δύο δεν γνωρίζουμε τι εισιτήρια έχουν κάνει. Για καμία από τις δύο δεν θα μάθουμε τι εισιτήρια θα έχουν κάνει όταν θα έχουν συμπληρώσει τον κύκλο των κινηματογραφικών προβολών τους.
Η απάντηση στο γιατί το Netflix μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο είναι τόσο απλή που στην πραγματικότητα το άρθρο που διαβάζετε είναι περιττό. Το Netflix μετράει τη δύναμή του σε συνδρομητές. Δεν βρίσκεται μέσα στο γρανάζι του διαφημστικού ιστού που θα το ανάγκαζε να φτιάχνει σειρές που να «κάνουν νούμερα», ούτε η επένδυσή του στον κινηματογράφο μετριέται με εισιτήρια στο box-office. Το Netfix ενδιαφέρεται για περιεχόμενο. Αρκεί αυτό το περιεχόμενο να φέρνει νέους συνδρομητές και να διατηρεί «ζεστό» τον πυρήνα των ήδη συνδρομητών.
Δεν θέλει και πολύ μυαλό για να καταλάβει κανείς πως μέσα στην πληθώρα επιλογών που δίνει το Netflix στο σημερινό θεατή, ένας «Ιρλανδός», μια «Ιστορία Γάμου», ένα «Laundromat» και ένα «The King» (λίγοι μόνο τίτλοι από τις πρεστίζ φετινές παραγωγές του Netflix) είναι υπέραρκετά για να προσελκύσουν (εκατομμύρια) νέους συνδρομητές απ' όλον τον κόσμο. Υπεραρκετά και για να ανέβει ο μέσος όρος του περιεχομένου του Netflix που κατηγορείται συνήθως απ' όσους δεν έχουν ψάξει πραγματικά στο library του ότι εξαντλείται σε επιτυχίες όπως το «Bird Box» και το «Murder Mystery».
απο το flix.gr
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου
Το ialmopia.gr επιτρέπει στον χρήστη να αναρτά τα σχόλια και τις απόψεις του σε επίκαιρα θέματα/συζητήσεις. Τα σχόλια και οι απόψεις αυτές εκφράζουν αποκλειστικά τις προσωπικές θέσεις του εκάστοτε χρήστη και δεν υιοθετούνται από το ialmopia.gr. Σε κάθε περίπτωση, ο χρήστης οφείλει να εκφράζεται με τρόπο ώστε να μην παραβιάζει τους ελληνικούς νόμους. Σε αντίθετη περίπτωση, το ialmopia.gr διατηρεί το δικαίωμα να αποκλείει το χρήστη από την εν λόγω υπηρεσία.
Με εκτίμηση, Η συντακτική ομάδα του ialmopia.gr