Ο Βουλευτής Πέλλας της ΝΔ Λάκης Βασιλειάδης κατέθεσε επίκαιρη ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών κ. Κ. Καραμανλή ώστε να συζητηθεί στη Βουλή το έργο «Εθνικός οδικός άξονας ΕΟ2».
Αναφορικά με το θέμα, ο Βουλευτής δήλωσε:
«Επιτέλους, να μάθουμε την αλήθεια αλλά και τον σχεδιασμό.
Ως νέος βουλευτής νιώθω την υποχρέωση 1ον ο κόσμος της Πέλλας να μάθει επιτέλους την αλήθεια και 2ον να τελειώνουμε με τα λόγια και να επικεντρωθούμε στην υλοποίηση του έργου.
Ένα έργο το οποίο δικαιούται και αξίζει ο κόσμος της Πέλλας.
Εδώ και χρόνια, έχουμε ακούσει πολλά αλλά δρόμο δεν έχουμε δει.
Δεσμεύομαι να αγωνιστώ πρωτίστως για να ξεπεράσουμε τις ανούσιες αντιπαραθέσεις και να επικεντρωθούμε, όλοι μαζί, στην ανάπτυξη της Πέλλας.»
Ακολουθεί όλο το κείμενο της ερώτησης:
«ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς: τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κωνσταντίνο Καραμανλή
Θέμα: Ολοκλήρωση έργου Εθνικού οδικού άξονα ΕΟ2
Σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στις 25-10-2019 με πρωτοβουλία του Αντιπεριφερειάρχη Πέλλας στην Π.Ε. Πέλλας στην Έδεσσα συζητήθηκε το ζήτημα του οδικού άξονα Θεσσαλονίκη-Χαλκηδόνα-Γιαννιτσά-Έδεσσα-Όρια Νομού Φλώρινας.
Το έργο Εθνικός οδικός άξονας – ΕΟ2 αποτελεί προτεραιότητα για το Νομό Πέλλας αφού πέρα από την ασφαλή και γρήγορη διακίνηση ανθρώπων & προϊόντων που θα προσφέρει η ολοκλήρωσή του, θα συμβάλει και στην άρση του αναπτυξιακού ελλείμματος που παρουσιάζει ο νομός αφού θα παρέχει μεταξύ άλλων και κίνητρα για νέες επενδύσεις. Εν προκειμένω, έχει κατατμηθεί στα εξής επί μέρους έργα:
1. Παράκαμψη Χαλκηδόνας
2. Παράκαμψη Γιαννιτσών
3. Μαυροβούνι – νότια παράκαμψη Έδεσσας
4. Ανάβαση Άγρα
Σύμφωνα με τα λεγόμενα και τις διαβεβαιώσεις της προηγούμενης Κυβέρνησης, τα μεν προαναφερθέντα 1 και 2, «Παράκαμψη Χαλκηδόνας» και «Παράκαμψη Γιαννιτσών» αντίστοιχα, παρουσιάζουν πλήρη μελετητική ωριμότητα, το 3, οδικό τμήμα «Μαυροβούνι – Νότια παράκαμψη Έδεσσας» παρουσιάζει μερική μελετητική ωριμότητα και αναφορικά με το 4, οδικό τμήμα «Ανάβαση Άγρα» οι μελέτες δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμα.
Μάλιστα σημείωναν ότι το έργο είναι έτοιμο να προκηρυχθεί, όταν ολοκληρωθούν οι απαλλοτριώσεις, και η χρηματοδότησή του θα πραγματοποιηθεί από τα αδιάθετα, τα οποία θα προκύψουν από την αναθεώρηση του ΕΣΠΑ της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου 2013-2020.
Με δεδομένο ότι το εν λόγω έργο στο σύνολό του είναι εξαιρετικά σημαντικό για την Πέλλα, τόσο σε επίπεδο διευκόλυνσης της καθημερινότητας των κατοίκων και των επισκεπτών, όσο και για την οικονομία του Νομού και για αυτό θα παραμένει πάντα επίκαιρο έως την ολοκλήρωσή του,
ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1) Επιβεβαιώνετε τις πληροφορίες τις οποίες διακινούσε η προηγούμενη κυβέρνηση, αναφορικά με μελετητική ωριμότητα των έργων, καθώς και τη διαδικασία χρηματοδότησής τους;
2) Ποια είναι τα επόμενα -από πλευράς Υπουργείου- βήματα και τι χρονοδιάγραμμα προβλέπεται για τη συνολική κατασκευή του Έργου;
Ο ερωτών Βουλευτής
Βασίλειος Βασιλειάδης»
Αναφορικά με το θέμα, ο Βουλευτής δήλωσε:
«Επιτέλους, να μάθουμε την αλήθεια αλλά και τον σχεδιασμό.
Ως νέος βουλευτής νιώθω την υποχρέωση 1ον ο κόσμος της Πέλλας να μάθει επιτέλους την αλήθεια και 2ον να τελειώνουμε με τα λόγια και να επικεντρωθούμε στην υλοποίηση του έργου.
Ένα έργο το οποίο δικαιούται και αξίζει ο κόσμος της Πέλλας.
Εδώ και χρόνια, έχουμε ακούσει πολλά αλλά δρόμο δεν έχουμε δει.
Δεσμεύομαι να αγωνιστώ πρωτίστως για να ξεπεράσουμε τις ανούσιες αντιπαραθέσεις και να επικεντρωθούμε, όλοι μαζί, στην ανάπτυξη της Πέλλας.»
Ακολουθεί όλο το κείμενο της ερώτησης:
«ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς: τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κωνσταντίνο Καραμανλή
Θέμα: Ολοκλήρωση έργου Εθνικού οδικού άξονα ΕΟ2
Σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στις 25-10-2019 με πρωτοβουλία του Αντιπεριφερειάρχη Πέλλας στην Π.Ε. Πέλλας στην Έδεσσα συζητήθηκε το ζήτημα του οδικού άξονα Θεσσαλονίκη-Χαλκηδόνα-Γιαννιτσά-Έδεσσα-Όρια Νομού Φλώρινας.
Το έργο Εθνικός οδικός άξονας – ΕΟ2 αποτελεί προτεραιότητα για το Νομό Πέλλας αφού πέρα από την ασφαλή και γρήγορη διακίνηση ανθρώπων & προϊόντων που θα προσφέρει η ολοκλήρωσή του, θα συμβάλει και στην άρση του αναπτυξιακού ελλείμματος που παρουσιάζει ο νομός αφού θα παρέχει μεταξύ άλλων και κίνητρα για νέες επενδύσεις. Εν προκειμένω, έχει κατατμηθεί στα εξής επί μέρους έργα:
1. Παράκαμψη Χαλκηδόνας
2. Παράκαμψη Γιαννιτσών
3. Μαυροβούνι – νότια παράκαμψη Έδεσσας
4. Ανάβαση Άγρα
Σύμφωνα με τα λεγόμενα και τις διαβεβαιώσεις της προηγούμενης Κυβέρνησης, τα μεν προαναφερθέντα 1 και 2, «Παράκαμψη Χαλκηδόνας» και «Παράκαμψη Γιαννιτσών» αντίστοιχα, παρουσιάζουν πλήρη μελετητική ωριμότητα, το 3, οδικό τμήμα «Μαυροβούνι – Νότια παράκαμψη Έδεσσας» παρουσιάζει μερική μελετητική ωριμότητα και αναφορικά με το 4, οδικό τμήμα «Ανάβαση Άγρα» οι μελέτες δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμα.
Μάλιστα σημείωναν ότι το έργο είναι έτοιμο να προκηρυχθεί, όταν ολοκληρωθούν οι απαλλοτριώσεις, και η χρηματοδότησή του θα πραγματοποιηθεί από τα αδιάθετα, τα οποία θα προκύψουν από την αναθεώρηση του ΕΣΠΑ της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου 2013-2020.
Με δεδομένο ότι το εν λόγω έργο στο σύνολό του είναι εξαιρετικά σημαντικό για την Πέλλα, τόσο σε επίπεδο διευκόλυνσης της καθημερινότητας των κατοίκων και των επισκεπτών, όσο και για την οικονομία του Νομού και για αυτό θα παραμένει πάντα επίκαιρο έως την ολοκλήρωσή του,
ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1) Επιβεβαιώνετε τις πληροφορίες τις οποίες διακινούσε η προηγούμενη κυβέρνηση, αναφορικά με μελετητική ωριμότητα των έργων, καθώς και τη διαδικασία χρηματοδότησής τους;
2) Ποια είναι τα επόμενα -από πλευράς Υπουργείου- βήματα και τι χρονοδιάγραμμα προβλέπεται για τη συνολική κατασκευή του Έργου;
Ο ερωτών Βουλευτής
Βασίλειος Βασιλειάδης»
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου
Το ialmopia.gr επιτρέπει στον χρήστη να αναρτά τα σχόλια και τις απόψεις του σε επίκαιρα θέματα/συζητήσεις. Τα σχόλια και οι απόψεις αυτές εκφράζουν αποκλειστικά τις προσωπικές θέσεις του εκάστοτε χρήστη και δεν υιοθετούνται από το ialmopia.gr. Σε κάθε περίπτωση, ο χρήστης οφείλει να εκφράζεται με τρόπο ώστε να μην παραβιάζει τους ελληνικούς νόμους. Σε αντίθετη περίπτωση, το ialmopia.gr διατηρεί το δικαίωμα να αποκλείει το χρήστη από την εν λόγω υπηρεσία.
Με εκτίμηση, Η συντακτική ομάδα του ialmopia.gr