Δευτέρα 29 Ιουλίου 2019

Βραβεία Emmy 2019: Οι υποψηφιότητες

Για μήνες το μεγάλο στόρι όσο αφορά τις φετινές υποψηφιότητες των Emmy ήταν το πώς φαινομενικά οι πάντες είχαν αδειάσει το χώρο για την αναμενόμενη τελευταία θριαμβευτική πράξη του «Game of Thrones». Από το «Handmaid’s Tale» μέχρι το «Big Little Lies», τα πάντα φαίνεται να περίμεναν αρκετά ώστε να μη χρειαστεί να αντιμετωπίσουν το μεγαθήριο του ΗΒΟ στην τελική του σεζόν.

Το αποτέλεσμα ήταν το «Game of Thrones» να μοιάζει σα να μην έχει αντίπαλο, κερδίζοντας υποψηφιότητες για τα πάντα, σκοράροντας πολλαπλές θέσεις σε κατηγορίες όπως της Σκηνοθεσίας ή των Β’ Ρόλων- μέχρι κι ο Aλφι Aλεν βρέθηκε υποψήφιος για Emmy Β’ Ανδρικού Ρόλου. Σύνολο 32 υποψηφιότητες, σχεδόν δηλαδή το ένα τέταρτο των συνολικών για το ΗΒΟ, το οποίο ξαναπήρε πίσω την πρώτη θέση με 137, έναντι των 117 του Netflix, που πέρσι είχε για πρώτη φορά προσπεράσει.


Fleabag

Ο άπλετος διαθέσιμος χώρος στο πεδίο του Δράματος φαίνεται να λειτούργησε ευεργετικά προς σειρές που έμοιαζαν να βρίσκονται Σχεδόν Εκεί και που τώρα μοιάζουν αρκετά ενισχυμένες. Το «Better Call Saul» είναι στο μάξιμουμ, το «Killing Eve» στη 2η σεζόν του είναι ενισχυμένο, το «Pose» κάνει γερή είσοδο. Το «Succession» ίσως να αδικείται ή ίσως να πληγώθηκε από το περσινό ντιμπέιτ σχετικά με το αν ανήκει στο Δράμα ή την Κωμωδία.

Μιλώντας για την Κωμωδία, πέραν της ενίσχυσης του «Barry» και την δυνατή (όχι πάντως σαρωτική) εμφάνιση του «Veep» στην τελευταία του σεζόν, το μεγάλο στόρι μοιάζει να είναι η εκκωφαντική εμφάνιση του «Fleabag» της Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ, το οποίο έχει προταθεί σε κάθε πιθανή κατηγορία και του οποίου είναι υποψήφια κάθε γυναίκα ηθοποιός στο καστ (μεταξύ των οποίων κι η οσκαρική Ολίβια Κόλμαν). Ενας θρίαμβος για την Αγγλίδα δημιουργό, της οποίας το «Killing Eve» (αν και στη 2η σεζόν δεν έχει εμπλοκή η ίδια) επίσης διαπρέπει, την ώρα που η ίδια έχει αναλάβει να σουλουπώσει το προβληματικό «Bond 25». Πρόκειται αναμφίβολα για ταλέντο με τεράστιο μέλλον, που αναμένεται να δούμε αν τα Emmy θέλουν να προλάβουν να στέψουν πανηγυρικά, πριν την αρπάξει το σινεμά.

Στην κωμωδία κάνει αξιοσημείωτη είσοδο και το καλτ χιτ «Schitt’s Creek» για την προτελευταία σεζόν του, βοηθώντας έτσι θεατές να το ανακαλύψουν έστω και με καθυστέρηση, αλλά και το θαυμάσιο «Russian Doll» του Netflix.

Chernobyl

Oμως ίσως η μεγαλύτερη μάχη δοθεί στις κατηγορίες της μίνι σειράς, όπου φέτος δεν δεσπόζει κάποια παραγωγή του Ράιαν Μέρφι (σοκ), αλλά τα μεγάλα θηρία είναι το «Chernobyl» με τις 19 του υποψηφιότητες και το πολυσυζητημένο «When They See Us» της Aβα Ντουβερνέ, για το οποίο η δημιουργός ευχαρίστησε εκ νέου τους ανθρώπους που την οδήγησαν να πει αυτή την ιστορία μέσα από την πλατφόρμα του Netflix.



Oλα αυτά δεν είναι ποτέ ακριβώς μετρήσιμα, όμως έχει ενδιαφέρον - και δείχνει ίσως κάτι για την σταδιακή αλλαγή στο τι είδους ιστορίες καταναλώνουμε πλέον μέσα από την τηλεόρασή μας- που η βραβειακή κόντρα ανάμεσα σε σειρές που έχουν συζητηθεί περισσότερο από οποιεσδήποτε άλλες, βρίσκεται στο πεδίο των μίνι σειρών. Iσως γιατί περισσότερο από ποτέ άλλοτε, η υπερπροσφορά ευνοεί ξανά (επειδή όλα είναι κυκλικά) αυτού του είδους τις ιστορίες, των 4-5 συμπαγών επεισοδίων. Ακόμα και στις παραδοσιακές κατηγορίες, των δραματικών και κωμικών σειρών, βλέπουμε περισσότερο από ό,τι συνήθως, να επικρατούν αυτού του τύπου οι συμπαγείς, μεστές σειρές/σεζόν: το «Fleabag» (που ολοκληρώθηκε σε 2 σεζόν από 6 επεισόδια η κάθε μία), το «Russian Doll», ακόμα και το «Game of Thrones», ολοκληρώθηκαν σε σεζόν των λιγοστών, 6-7 επεισοδίων.

Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε-- ίσως φέτος τους νικητές σε Δράμα, Κωμωδία και Μίνι Σειρά να μπορεί κανείς για πρώτη φορά να τους δει όλους μέσα σε μια ημέρα.

Να προσθέσουμε ακόμα πως το «Homecoming» της Μπιγιόνσε σκόραρε 6 υποψηφιότητες, ενώ στην μεγάλη κόντρα των ντοκιμαντέρ για το Fyre Festival, το καλύτερο εκ των δύο (του Netflix) πήρε 4 υποψηφιότητες έναντι μίας για εκείνο του Hulu.

ΔΡΑΜΑ



Καλύτερη Σειρά

Better Call Saul (AMC)
Bodyguard (Netflix)
Game of Thrones (HBO)
Killing Eve (AMC/BBC America)
Ozark (Netflix)
Pose (FX)
Succession (HBO)
This Is Us (NBC)

8 υποψηφιότητες σα να μοιάζουν κάπως πολλές, όλοι πρέπει να κάνουμε κάποιες σκληρές επιλογές στις ζωές μας κι αυτό που κάνει η Ακαδημία εδώ σίγουρα δεν είναι καλό παράδειγμα. Oπως και νά’χει, το «Game of Thrones» μοιάζει να απολαμβάνει κάποιου είδους Lifetime Achievement χρονιά που θα του αναλογούσε αν δεν είχε βραβευτεί ποτέ - ότι πέτυχε ρεκόρ υποψηφιοτήτων για μια τόσο μέτρια σεζόν είναι κάπως προβληματικό, αλλά τουλάχιστον έχουμε παράλληλα ισχυρή παρουσία από νέες σειρές όπως το «Pose» αλλά και παλιότερες σαν το «Better Call Saul» και το «Ozark», για τους φίλους των κλασικών μοτίβων της Χρυσής Εποχής της τηλεόρασης. Το «Killing Eve» είναι ενισχυμένο σε σχέση με πέρσι- άραγε μπορεί να κάνει την υπέρβαση; Oσο για το «Succession», ανήκει στο πεδίο της Κωμωδίας, αλλά κάθε του υποψηφιότητα θα τη χαιρετήσουμε με χαρά.



A’ Ανδρικός Ρόλος

Τζέισον Μπέιτμαν (Ozark)
Στέρλινγκ Κ Μπράουν (This Is Us)
Κιτ Χάρινγκτον (Game of Thrones)
Μπομ Οντενκερκ (Better Call Saul)
Μπίλι Πόρτερ (Pose)
Μίλο Βεντιμίλια (This Is Us)

Μπορεί να είναι αυτή η χρονιά του Μπομπ Oντενκερκ; Παίζει τόσα χρόνια τον Σολ Γκούντμαν και ίσως φέτος είναι ευκαιρία να πάρει κάτι σαν τιμητική διάκριση, σε μια χρονιά που η σειρά του μοιάζει να κρατά όλες τις δυνάμεις της. Η κατηγορία πάντως μοιάζει αρκετά ανοιχτή, από τον - Τζον Σνόου στην τελική του εμφάνιση - Κιτ Χάρινγκτον και τον σταθερά πολύ δυνατό Στέρλινγκ Κ. Μπράουν του σταθερά δημοφιλούς «This Is Us» (που αντέχει ακόμα και στη μεγάλη κατηγορία) μέχρι τον σταθερό Τζέισον Μπέιτμαν (για όσους θα ήθελα να μπορούσαν ακόμα να βραβεύσουν το «Breaking Bad» αλλά δεν τους γεμίζει πολύ το «Better Call Saul») και τον απίστευτο Μπίλι Πόρτερ του «Pose» που θα ήταν μάλλον κι η επιλογή μας.



Α’ Γυναικείος Ρόλος

Εμίλια Κλαρκ (Game of Thrones)
Τζόντι Κόμερ (Killing Eve)
Βαϊόλα Ντέιβις (How to Get Away With Murder)
Λόρα Λίνεϊ (Ozark)
Μάντι Μουρ (This Is Us)
Σάντρα Ο (Killing Eve)
Ρόμπιν Ράιτ (House of Cards)

Χρειάζονταν 7 υποψηφιότητες σε αυτή την κατηγορία; Το «Killing Eve» πάντως στέλνει και τις δύο του πρωταγωνίστριες όπως πρέπει, με τη Τζόντι Κόμερ να συντροφεύει πλέον τη Σάντρα Ο. Όποια εκ των δύο κι αν το κέρδιζε θα ήταν σωστή απόφαση. Καιροφυλακτεί η Εμίλια Κλαρκ που βρισκόταν στο κέντρο όλων των συζητήσεων και των online αντιμαχιών γύρω από τη διχαστική τελευταία σεζόν του «Game of Thrones». Μια τέτοια βράβευση θα είχε νόημα, έστω κι αν θα συνέβαινε για λόγους όχι απαραίτητα καλλιτεχνικούς. Η Βάιολα Ντέιβις επιστρέφει κι η Ρόμπιν Ράιτ κλείνει τον κύκλο υποψηφιοτήτων του «House of Cards» σε μια περίεργη σύνθεση κατηγορίες που μοιάζει να μισή να προέρχεται από το 2019 κι η άλλη μισή από το 2015.



B' Ανδρικός Ρόλος

Αλφι Αλεν (Game of Thrones)
Τζόναθαν Μπανκς (Better Call Saul)
Νικολάι Κόστερ-Βαλντάου (Game of Thrones)
Πίτερ Ντίνκλατζ (Game of Thrones)
Τζιανκάρλο Εσποζίτο (Better Call Saul)
Μάικλ Κέλι (House of Cards)
Κρις Σάλιβαν (This Is Us)

Ο Αλφι Αλεν, που έβαλε ο ίδιος τον εαυτό του στους εν δυνάμει υποψήφιους ερμηνευτές, (για μια απρόσμενα άξια υποψηφιότητα!) αποδεικνύει με την παρουσία του πως το «Game of Thrones» θα μπορούσε να έχει προταθεί κυριολεκτικά για οτιδήποτε επιθυμούσε φέτος. Εχει νόημα να προβλέψουμε οτιδήποτε άλλο σαν νικητή; Η κατηγορία πάντως λογικά θα πάει σε κάποιον εκ των δύο συμπρωταγωνιστών του, τα δύο αδέλφια Λάνιστερ με τα δραματικά φινάλε. Τύριον ή Τζέιμι;



Β' Γυναικείος Ρόλος

Γκουεντολίν Κρίστι (Game of Thrones)
Τζούλια Γκάρνερ (Ozark)
Λένα Χίντι (Game of Thrones)
Φιόνα Σο (Killing Eve)
Σόφι Τέρνερ (Game of Thrones)
Μέισι Γουίλιαμς (Game of Thrones)

Ομοίως κι εδώ η κατηγορία μοιάζει εσωτερικό μονό του «Game of Thrones» με 4(!!) ηθοποιούς της σειράς υποψήφιες. Ενα ακόμα δείγμα των όσων λέγαμε παραπάνω, η Λένα Χίντι, καταπληκτική κατά τα άλλα, της οποίας το 50% του ρόλου σε αυτή την τελευταία σεζόν ήταν να κοιτάζει από παράθυρα με σηκωμένο φρύδι. Συνυποψήφιές της οι αδελφές Σταρκ (Αρυα και Σάνσα) και η Ιππότης των 7 Βασιλείων, Γκουέντολιν Κρίστι. Ισως η πολύ συγκινητική ιστορία αυτής, να τη βοηθήσει να ξεχωρίσει. Η ίσως οι ψήφοι για τη σειρά του ΗΒΟ να χωριστούν τόσο πολύ, που νικήτρια να βγει η φοβερή Φιόνα Σο που εδώ προτείνεται για το -έτσι κι αλλιώς πολύ δυνατό στις υποψηφιότητες- «Killing Eve». Το ότι η Σο έχει προταθεί και για το «Fleabag» δείχνει πως η Ακαδημία ήδη την αγαπά και με το παραπάνω.

Guest Ανδρας Ηθοποίος σε Δράμα

Μάικλ Ανγκαράνο (This Is Us)
Ρον Σέβας Τζόουνς (This Is Us)
Μάικλ ΜακΚιν (Better Call Saul)
Κουμάιλ Ναντζιάνι (The Twilight Zone)
Γκλιν Τούρμαν (How To Get Away With Murder)
Μπράντλεϊ Γουίφορντ (The Handmaid's Tale)

Guest Γυναίκα Ηθοποιός σε Δράμα

Λαβέρν Κοξ (Orange Is The New Black)
Τσέρι Τζόουνς (The Handmaid's Tale)
Τζέσικα Λανγκ (American Horror Story: Apocalypse)
Φιλίσια Ρασάντ (This Is Us)
Σίσελι Τάισον (How To Get Away With Murder)
Κάρις βαν Χούτεν (Game Of Thrones)

ΚΩΜΩΔΙΑ



Καλύτερη Σειρά

Barry (HBO)
Fleabag (Amazon Prime)
The Good Place (NBC)
The Marvelous Mrs. Maisel (Amazon Prime)
Russian Doll (Netflix)
Schitt’s Creek (Pop)
Veep (HBO)

Πολύ ανοιχτή και πολύ ενδιαφέρουσα κατηγορία. Δεν πάνε πολλά χρόνια που εδώ κέρδιζε σχεδόν τυπικά το «Modern Family», οπότε το να βλέπουμε πλέον μια σύνθεση τόσο ιδιοσυγκρασιακών και καλλιτεχνικά τολμηρών σειρών είναι ένα τεράστιο βήμα. Το «Veep» στην τελευταία του σεζόν δεν νιώθουμε πως έχει την αντίστοιχη φόρα του «Game of Thrones», ενώ το «Barry» φορτώνει υποψηφιότητες. Το «Marvelous Mrs. Maisel» είχε σαρώσει τα βραβεία με την 1η του σεζόν αλλά η 2η δε φαίνεται να συζητήθηκε εξίσου, ενώ το πιθανό κοινό αυτής της σειράς μοιράζεται σαφώς και στα εκπληκτικά «Russian Doll» και «Fleabag», δύο σειρές που θα μπορούσαν κάλλιστα να έχουν προταθεί κι ως Δράματα. Το τελευταίο, της Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ, μοιάζει να έχει εκραγεί ακριβώς την κατάλληλη στιγμή (η σειρά ολοκληρώθηκε, μόλις στη 2η σεζόν της) και ίσως να κάνει τη μεγάλη έκπληξη. Ενώ μια κάποια νίκη είναι και η εμφάνιση του καλτ «Schitt’s Creek», του οποίου η τελευταία σεζόν ξέρουμε ήδη πως θα είναι η επόμενη. Δύσκολο να βραβευτεί σε μεγάλη κατηγορία, αλλά έντονη παρουσία του θα κάνει πολύ κόσμο να το ανακαλύψει- έστω και τώρα.



Α’ Ανδρικός Ρόλος

Μπιλ Χέιντερ (Barry)
Aντονι Aντερσον (black-ish)
Ντον Τσιντλ (Black Monday)
Μάικλ Ντάγκλας (The Kominsky Method)
Γιουτζίν Λέβι (Schitt's Creek)
Τεντ Ντάνσον (The Good Place)

Το «Kominsky Method» έχει τους φανς του και αυτό εκφράζεται κυρίως μέσα από ερμηνευτικές υποψηφιότητες όμως δύσκολα αυτή η κατηγορία θα πάει αλλού πέραν του Μπιλ Χέιντερ. Εκτός κι αν η υποψηφιότητα-έκπληξη του Γιουτζίν Λέβι είναι αφορμή για μια συνολική αναγνώριση του χαρακτηριστικού κωμικού.

Α’ Γυναικείος Ρόλος



Κριστίνα Απλγκέιτ (Dead to Me)
Ρέιτσελ Μπροσνάχαν (The Marvelous Mrs. Maisel)
Τζούλια Λούις-Ντρέιφους (Veep)
Νατάσα Λιόν (Russian Doll)
Κάθριν Ο' Χάρα (Schitt's Creek)
Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ (Fleabag)

Μια εκπληκτική κατηγορία, με την ερμηνεία ζωής της Νατάσα Λιόν, την εξαιρετική Κριστίνα Απλγκεϊτ, την χαρισματική Ρέιτσελ Μπρόσναχαν, την ξεκαρδιστική Κάθριν Ο’Χάρα να είναι όλες καταδικασμένες να ηττηθούν για τελευταία φορά από τη Τζούλια Λούις-Ντρέιφους, η οποία δεν έχει χάσει ποτέ για το «Veep». Ή μήπως ήρθε η ώρα; Θα ήταν καλοδεχούμενη έκπληξη η βράβευση της Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ ως συνολικό βραβείο για τη δουλειά της στο «Fleabag».



Β' Ανδρικός Ρόλος

Αλαν Αρκιν (The Kominsky Method)
Αντονι Κάριγκαν (Barry)
Τόνι Χέιλ (Veep)
Στίβεν Ρουτ (Barry)
Τόνι Σαλούμπ (The Marvelous Mrs. Maisel)
Χένρι Γουίνκλερ (Barry)

Οπως κι ο Α’ Ρόλος, έτσι κι ετούτος μοιάζει κομμένος και ραμμένος πάνω στον Χένρι Γουίνκλερ. Θα έπρεπε να ήταν εδώ υποψήφιος ο Κίραν Κάλκιν για το «Succession», αλλά οι άνθρωποι νόμιζαν πως βλέπουν δραματική σειρά.



Β' Γυναικείος Ρόλος

Αλεξ Μπόρστιν (The Marvelous Mrs. Maisel)
Ανα Τσλάμσκι (Veep)
Ολίβια Κόλμαν (Fleabag)
Σίαν Κλίφορντ (Fleabag)
Μπέτι Γκίλπιν (GLOW)
Σάρα Γκόλντμπεργκ (Barry)
Μάριν Χινκλ (The Marvelous Mrs. Maisel)
Κέιτ ΜακΚίνον (Saturday Night Live)

Aλλη μια παρανοϊκά φουσκωμένη κατηγορία, που ακόμη και στις 8 υποψηφιότητες δεν κατάφερε να χωρέσει την απίθανη Ντ’άρσι Κάρντεν του «Good Place», για τις ανάγκες του οποίου έπαιξε πολλαπλές εκδοχές της Τζάνετ σε ένα 20λεπτο επεισόδιο. Oμως είναι εκπληκτική η προσθήκη στην κατηγορία της Σίαν Κλίφορντ, της κρυφής MVP της 2ης σεζόν του «Fleabag», για το οποίο θα κοντραριστεί με την οσκαρική Ολίβια Κόλμαν. Οι προηγούμενες νικήτριες, Aλεξ Μπόρστιν και Κέιτ ΜακΚίνον είναι εδώ, αλλά μπορούν να φρενάρουν το τρένο «Fleabag»;

Guest Γυναίκα Ηθοποιός σε Κωμωδία

Τζέιν Λιντς (The Marvelous Mrs. Maisel)
Σάντρα Ο (Saturday Night Live)
Μάγια Ρούντολφ (The Good Place)
Κριστίν Σκοτ Τόμας (Fleabag)
Φιόνα Σο (Fleabag)
Εμα Τόμσον (Saturday Night Live)

Guest Ανδρας Ηθοποιός σε Κωμωδία

Ματ Ντέιμον (Saturday Night Live)
Ρόμπερτ Ντε Νίρο (Saturday Night Live)
Λουκ Κέρμπι (The Marvelous Mrs. Maisel)
Πίτερ ΜακΝικόλ (Veep)
Τζον Μουλάνεϊ (Saturday Night Live)
Ανταμ Σάντλερ (Saturday Night Live)
Ρούφους Σιούελ (The Marvelous Mrs. Maisel)

ΜΙΝΙ ΣΕΙΡΑ | ΤΗΛΕΤΑΙΝΙΑ



Καλύτερη Μίνι Σειρά

Chernobyl (HBO)
Escape at Dannemora (Showtime)
Fosse/Verdon (FX)
Sharp Objects (HBO)
When They See Us (Netflix)

Αυτή η κατηγορία είναι το πραγματικό μπλοκμπάστερ της φετινής τελετής καθώς συναγωνίζονται 5 σειρές που είναι όλες τους πολυσυζητημένες ή/και κουβαλούν πολύ μεγάλα ονόματα στο ρόστερ και στο δημιουργικό τους τιμ. Λέει πραγματικά κάτι για την όλη κατάσταση όταν κάτι σαν το «Sharp Objects» μοιάζει με υποσημείωση. Αλλά η Ακαδημία έχει πραγματικά υποκλιθεί στα «Chernobyl» (19 υποψηφιότητες) και «When They See Us» (το #1 σε υποψηφιότητες σόου του Netflix). Η κατηγορία θα είναι μια τιτανομαχία ανάμεσά τους, αλλά όσο κι αν η σειρά εποχής του ΗΒΟ και του Sky Atlantic αγαπήθηκε και υμνήθηκε, το εντελώς επίκαιρο μίνι της Aβα Ντουβερνέ είναι ίσως το απόλυτο φαβορί. Σε πόσες από τις κατηγορίες, θα το δούμε.



Καλύτερη Τηλεταινία

Black Mirror: Bandersnatch
Brexit
Deadwood
King Lear
My Dinner With Herve

Ας ελπίσουμε πως δε θα συμβεί κάτι τερματικά ντροπιαστικό όπως το να βραβευτεί το «Bandersnatch» εις βάρος του «Deadwood». Η λογική πάντως λέει πως το θρυλικό σόου του Ντέιβιντ Μιλτς θα πάρει ένα επιλογικό Emmy για τη σπουδαία κληρονομιά του.

A' Ανδρικός Ρόλος σε Μίνι Σειρά ή Τηλεταινία

Μαχερσάλα Αλι (True Detective)
Μπενίσιο Ντελ Τόρο (Escape at Dannemora)
Χιου Γκραντ (A Very English Scandal)
Τζάρεντ Χάρις (Chernobyl)
Ζαρέλ Ζερόμ (When They See Us)
Σαμ Ρόκγουελ (Fosse/Verdon)

Α' Γυναικείος Ρόλος σε Μίνι Σειρά ή Τηλεταινία

Εϊμι Ανταμς (Sharp Objects)
Πατρίσια Αρκέτ (Escape at Dannemora)
Αγιουνζάνουε Ελις (When They See Us)
Τζόι Κινγκ (The Act)
Νίσι Νας (When They See Us)

Β' Γυναικείος Ρόλος σε Μίνι Σειρά ή Τηλεταινία

Πατρίσια Αρκέτ (The Act)
Μάρσα Στέφανι Μπλέικ (When They See Us)
Πατρίσια Κλάρκσον (Sharp Objects)
Βέρα Φαρμίγκα (When They See Us)
Μάργκαρετ Κουάλεϊ (Fosse/Verdon)
Εμιλι Γουότσον (Chernobyl)

TALK SHOW

The Daily Show with Trevor Noah (Comedy Central)
Full Frontal with Samantha Bee (TBS)
Jimmy Kimmel Live (ABC)
Last Week Tonight with John Oliver (HBO)
Late Late Show with James Corden (CBS)
Late Show with Stephen Colbert (CBS)
 
 
απο το flix

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Το ialmopia.gr επιτρέπει στον χρήστη να αναρτά τα σχόλια και τις απόψεις του σε επίκαιρα θέματα/συζητήσεις. Τα σχόλια και οι απόψεις αυτές εκφράζουν αποκλειστικά τις προσωπικές θέσεις του εκάστοτε χρήστη και δεν υιοθετούνται από το ialmopia.gr. Σε κάθε περίπτωση, ο χρήστης οφείλει να εκφράζεται με τρόπο ώστε να μην παραβιάζει τους ελληνικούς νόμους. Σε αντίθετη περίπτωση, το ialmopia.gr διατηρεί το δικαίωμα να αποκλείει το χρήστη από την εν λόγω υπηρεσία.

Με εκτίμηση, Η συντακτική ομάδα του ialmopia.gr

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *