Προχωρά με γοργούς ρυθμούς το πρόγραμμα αναβάθμισης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης
Εντός του πρώτου δεκαημέρου του Απριλίου αναμένεται να ξεκινήσει η σταδιακή εφαρμογή του σχεδίου για τη στοιβασία των προς εξαγωγή κοντέινερ εντός του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, χάρη και στην προμήθεια 12 οχημάτων στοιβασίας και μεταφοράς (straddle carriers). Τα οχήματα, που σταδιακά άρχισαν να παραδίδονται, συναρμολογούμενα στις εγκαταστάσεις της ΟΛΘ ΑΕ, αποκτήθηκαν με πρωτοβουλία της νέας διοίκησης. Η απόκτησή τους εντάσσεται στο πλαίσιο των επενδύσεων σε εξοπλισμό που έχει ανακοινώσει η ΟΛΘ ΑΕ μετά την ανάληψη της εταιρείας από τους νέους επενδυτές της κοινοπραξίας DIEP GmbH-Terminal Link SAS-Belterra Investments Ltd.
Εντός του πρώτου δεκαημέρου του Απριλίου αναμένεται να ξεκινήσει η σταδιακή εφαρμογή του σχεδίου για τη στοιβασία των προς εξαγωγή κοντέινερ εντός του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, χάρη και στην προμήθεια 12 οχημάτων στοιβασίας και μεταφοράς (straddle carriers). Τα οχήματα, που σταδιακά άρχισαν να παραδίδονται, συναρμολογούμενα στις εγκαταστάσεις της ΟΛΘ ΑΕ, αποκτήθηκαν με πρωτοβουλία της νέας διοίκησης. Η απόκτησή τους εντάσσεται στο πλαίσιο των επενδύσεων σε εξοπλισμό που έχει ανακοινώσει η ΟΛΘ ΑΕ μετά την ανάληψη της εταιρείας από τους νέους επενδυτές της κοινοπραξίας DIEP GmbH-Terminal Link SAS-Belterra Investments Ltd.
H παραγωγικότητα
Ο εξοπλισμός αυτός, που αγοράστηκε από την εταιρεία Konecranes Noell, αναμένεται να βελτιώσει ουσιαστικά την παραγωγικότητα των εργασιών στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) και την ταχύτητα εξυπηρέτησης των πελατών του λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Ο νέος εξοπλισμός έχει τη δυνατότητα στοιβασίας των εμπορευματοκιβωτίων σε τρία επίπεδα καθ’ ύψος, τεχνική δυνατότητα που δεν διαθέτει ο υφιστάμενος εξοπλισμός.
Οπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΟΛΘ ΑΕ, «ο εξοπλισμός αυτός αναμένεται να συμβάλει καθοριστικά στην επιτυχία του σχεδίου για τη στοιβασία των προς εξαγωγή εμπορευματοκιβωτίων (Ε/Κ) εντός ΣΕΜΠΟ, έργο το οποίο θα αλλάξει ουσιαστικά το επίπεδο εξυπηρέτησης της διακίνησης Ε/Κ. Η ΟΛΘ ΑΕ συνεχίζει με πρόγραμμα και συνέπεια την εκτέλεση του επενδυτικού της προγράμματος, φιλοδοξώντας να υλοποιήσει τον στρατηγικό της στόχο, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης να καταστεί κορυφαίο λιμάνι, από άποψη εξυπηρέτησης αλλά και τεχνολογικού εξοπλισμού, στη ΝΑ Ευρώπη και τη Βαλκανική».
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το πρώτο δεκαήμερο του Απριλίου θα αρχίσει να εφαρμόζεται το σχέδιο στοιβασίας των κοντέινερ εντός του ΣΕΜΠΟ και μέχρι το τέλος Μαΐου θα εφαρμόζεται πλήρως, γεγονός που θα αλλάξει ουσιαστικά το επίπεδο εξυπηρέτησης της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων.
απο το ethnos.gr
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου
Το ialmopia.gr επιτρέπει στον χρήστη να αναρτά τα σχόλια και τις απόψεις του σε επίκαιρα θέματα/συζητήσεις. Τα σχόλια και οι απόψεις αυτές εκφράζουν αποκλειστικά τις προσωπικές θέσεις του εκάστοτε χρήστη και δεν υιοθετούνται από το ialmopia.gr. Σε κάθε περίπτωση, ο χρήστης οφείλει να εκφράζεται με τρόπο ώστε να μην παραβιάζει τους ελληνικούς νόμους. Σε αντίθετη περίπτωση, το ialmopia.gr διατηρεί το δικαίωμα να αποκλείει το χρήστη από την εν λόγω υπηρεσία.
Με εκτίμηση, Η συντακτική ομάδα του ialmopia.gr