Τρίτη 21 Αυγούστου 2018

ΕΠΣ ΠΕΛΛΑΣ: Την Τετάρτη 22/8/2018 η κλήρωση του κυπέλλου

Σας γνωρίζουμε , ότι με απόφαση της Επιτροπής Κυπέλλου της Ένωσής μας, η κλήρωση των Αγώνων Κυπέλλου Ερασιτεχνών Ελλάδας δικαιοδοσίας ΕΠΣ Πέλλας για την ποδοσφαιρική περίοδο 2018/2019, θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αλμωπίας την Τετάρτη 22-8-2018 και ώρα 19.00.

Καλούνται οι εκπρόσωποι των σωματείων να παραστούν στην κλήρωση.

Φ.Ο. Αριδαίας Βόλεϊ: Συνεργασία με Γιάννη Παντακίδη

Φ.Ο. Αριδαίας με μεγάλη χαρά ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας με τον πρώην παίκτη βόλεϊ και αρχηγό του ΠΑΟΚ Γιάννη Παντακίδη, ως προπονητή στις ακαδημίες βόλεϊ του συλλόγου μας. 
Θεωρούμε πολύ σημαντικό το γεγονός πως ένας αθλητής με τις επιτυχίες και το ήθος του Γιάννη Παντακίδη αποδέχεται την πρότασή μας στα πρώτα βήματα της προπονητικής του καριέρας, τον καλωσορίζουμε στη μεγάλη οικογένεια του Φ.Ο. Αριδαίας και του ευχόμαστε ολόψυχα πολλές επιτυχίες με τη νέα του ιδιότητα!

Ο Γιάννης Παντακίδης ξεκίνησε την καριέρα του από τον Αριστοτέλη Σκύδρας και το 2006 πήρε μεταγραφή στην ομάδα του ΠΑΟΚ, όπου αγωνίστηκε ουσιαστικά σε όλη του την καριέρα, με μοναδικό διάλειμμα τη σεζόν 2011-2012 που φόρεσε τη φανέλα της Λαμίας. Με την ομάδα της Θεσσαλονίκης κατέκτησε τρία πρωταθλήματα Ελλάδας (2015, 2016, 2017) και δύο κύπελλα (2015, 2018). 

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε το σύλλογο του Μίλωνα Γιαννιτσών και ιδιαίτερα την Δώρα Συλλέκτη για την καταλυτική βοήθεια στην υλοποίηση αυτής της συμφωνίας.

Επίσης θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Γιώργο Χασάπη, τον προπονητή με τον οποίο πριν από δύο χρόνια δημιουργήσαμε την ακαδημία βόλεϊ του ΦΟΑ, τόσο για την άψογη συνεργασία όσο και για την τεράστια προσπάθεια που κατέβαλε με σκοπό την πρόοδο των αθλητριών.

Ακαδημία Εδεσσαϊκός BC: Έναρξη προπονήσεων και τεχνικό "τιμ" περιόδου 2018-2019

Ο Εδεσσαϊκός BC βρίσκεται σε ευχάριστη θέσει να ανακοινώσει ότι η φετινή έναρξη λειτουργίας των Ακαδημιών του για ΑΓΟΡΙΑ και ΚΟΡΙΤΣΙΑ ηλικίας 5 έως 14 ΕΤΩΝ θα πραγματοποιηθεί νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά , στις 3 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ημέρα ΔΕΥΤΕΡΑ και ώρα 17.30 στο Κλειστό Γυμναστήριο του Δημοτικού (Ποδοσφαιρικού) Σταδίου Εδεσσας

Αναδρομές: Η κλοπή της «Μόνα Λίζα»

Η Μόνα Λίζα ή Τζοκόντα είναι αναμφισβήτητα το δημοφιλέστερο έργο ζωγραφικής. Το φιλοτέχνησε ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι από το 1503 έως το 1507 στη Φλωρεντία, αλλά γρήγορα πέρασε σε γαλλικά χέρια. Αγοράσθηκε από τον γάλλο ηγεμόνα Φραγκίσκο Α' για τον πύργο του στο Φοντενεμπλό, φιλοξενήθηκε στο ανάκτορο των Βερσαλιών από τον Λουδοβίκο τον 14ο, κόσμησε την κρεβατοκάμαρα του Μεγάλου Ναπολέοντα και από το 1804 εκτίθεται στο Μουσείο του Λούβρου.

Το μεσημέρι της 22ας Αυγούστου 1911 οι Γάλλοι πάγωσαν, όταν πληροφορήθηκαν ότι ο μοναδικός αυτός πίνακας είχε κλαπεί. Τις επόμενες μέρες το θέμα ήταν πρωτοσέλιδο στις μεγαλύτερες εφημερίδες του κόσμου. Το περιστατικό αποκαλύφθηκε στις 11 το πρωί της 22ας Αυγούστου, όταν ο ζωγράφος Λουί Μπερού, που συνήθιζε να ζωγραφίζει αντίγραφα της Τζοκόντα και να τα πουλά στους επισκέπτες του Μουσείου, παρατήρησε με έκπληξη ότι ο πίνακας απουσίαζε από τη θέση του. Το ανέφερε στον αρμόδιο φύλακα, ο οποίος εντελώς βαριεστημένα του απάντησε ότι ίσως να βρισκόταν για συντήρηση. Ήταν Τρίτη και την προηγούμενη ημέρα (21 Αυγούστου) το Λούβρο ήταν κλειστό, λόγω της καθιερωμένης αργίας της Δευτέρας.

Όταν διαπιστώθηκε ότι η Μόνα Λίζα δεν βρισκόταν στο συντηρητήριο σήμανε συναγερμός. Οι πόρτες του Μουσείου σφραγίστηκαν, τα σύνορα της Γαλλίας έκλεισαν και την υπόθεση ανέλαβε η αστυνομία, με επικεφαλής τον επιθεωρητή Λουί Λεπέν. Μία από τις πρώτες ενέργειες της γαλλικής κυβέρνησης ήταν να θέσει σε διαθεσιμότητα τον διευθυντή του Λούβρου Τεοφίλ Ομόλ, ο οποίος πριν από λίγους μήνες κόμπαζε ότι κανείς δεν μπορεί να κλέψει τη Μόνα Λίζα από το Μουσείο του.

Σχεδόν αμέσως, ο επιθεωρητής Λεπέν διαπίστωσε την κλοπή, καθώς ανακάλυψε την κορνίζα του πίνακα κάτω από μια σκάλα, πολύ κοντά στο σημείο που εκτίθετο η Τζοκόντα. Τώρα έπρεπε να ανακαλύψει τον δράστη ή τους δράστες του ανοσιουργήματος. Οι έρευνές του στράφηκαν στους κατώτερους υπαλλήλους του Μουσείου με τους γλίσχρους μισθούς, στους εμπόρους τέχνης του Παρισιού και στους νεαρούς καλλιτέχνες της αβάν-γκαρντ, που διάκειτο εχθρικά στην παραδοσιακή τέχνη. Οι παριζιάνοι από την πλευρά τους πίστευαν ότι πίσω από τη θρασύτατη κλοπή μπορεί να βρισκόταν κάποιος αμερικανός μεγιστάνας ή ήταν έργο της Γερμανίας, που ήθελε να δυσφημήσει τη μεγάλη της αντίπαλο. Όταν το Λούβρο άνοιξε και πάλι τις πύλες του στις 29 Αυγούστου, χιλιάδες Γάλλοι περνούσαν μπροστά από την άδεια θέση της Τζοκόντα και έκλαιγαν γοερά, λες και είχαν χάσει ένα προσφιλές τους πρόσωπο.

Στις 7 Σεπτεμβρίου 1911 μία ακόμη έκπληξη περίμενε τους παριζιάνους. Η αστυνομία ανακοίνωσε τη σύλληψη του διακεκριμένου γαλλοπολωνού ποιητή Γκιγιόμ Απολινέρ και του ανερχόμενου ισπανού ζωγράφου Πάμπλο Πικάσο, ως υπόπτων για την κλοπή. Ο Πικάσο αφέθηκε ελεύθερος την ίδια μέρα, καθώς δεν προέκυψε το παραμικρό στοιχείο εις βάρος του και ο Απολινέρ πέντε μέρες αργότερα. Ο Τύπος, όμως, είχε φροντίσει να τους χρίσει ενόχους: «Ο Απολινέρ είναι αρχηγός διεθνούς σπείρας που έχει έρθει στη Γαλλία με σκοπό να ξαφρίσει τα μουσεία μας» έγραφε η «Paris Journal» στις 13 Σεπτεμβρίου. Τρομοκρατημένος ο ποιητής πρόλαβε να γράψει στίχους στο κελί του, προτού πέσει σε βαθιά μελαγχολία. Η σύντομη κράτησή του και οι ανυπόστατες εις βάρος του κατηγορίες αμαύρωσαν σοβαρά τη φήμη και την αξιοπιστία του.

Για τα επόμενα δύο χρόνια οι έρευνες περιέπεσαν σε τέλμα, παρότι οι κλέφτες επικυρήχθηκαν με μεγάλα ποσά από το κράτος και ιδιώτες. Η Τζοκόντα είχε κάνει φτερά και πολύς κόσμος πίστευε ότι είχε καταστραφεί. Η κατάσταση άλλαξε άρδην στις 29 Νοεμβρίου 1913, όταν ο ιταλός γκαλερίστας Αλφρέντο Τζέρι έλαβε ένα γράμμα ταχυδρομημένο από το Παρίσι. Ο αποστολέας του, κάποιος Λεονάρντο Βιτσέντσο, του έγραφε ότι έχει στην κατοχή του τη Μόνα Λίζα και ότι σκόπευε να τη χαρίσει στην Ιταλία, αφού λάμβανε μια εύλογη αμοιβή.

Ο Τζέρι έκλεισε ραντεβού στον Βιτσέντζο στις 10 Δεκεμβρίου στην γκαλερί του στη Φλωρεντία. Παρών στη συνάντηση ήταν και ο Τζιοβάνι Πότζι, διευθυντής της διάσημης πινακοθήκης της πόλης «Ουφίτσι», που δεν πολυπίστεψε αυτή την ιστορία. Την επομένη ο Βιτσέντζο οδήγησε τους δύο άνδρες στο δωμάτιο του ξενοδοχείου του «Τρίπολι-Ιτάλια». Με αποφασιστικές κινήσεις άνοιξε ένα μπαούλο και από ένα κρυφό πάτο τους φανέρωσε τον διάσημο πίνακα. Οι δύο άνδρες έδειξαν συγκρατημένη έκπληξη, καθώς γνώριζαν ότι κυκλοφορούν δεκάδες πλαστές Τζοκόντες. Για καλό και για κακό είχαν ειδοποιήσει τους Καραμπινιέρους, οι οποίοι συνέλαβαν τον Βιτσέντσο.

Κατά τη διάρκεια της ανάκρισης αποκαλύφθηκε ότι το πραγματικό όνομα του Λεονάρντο Βιτσέντζο ήταν Βιτσέντζο Περούτζια. Ήταν τριάντα ετών με καταγωγή από το Κόμο και για ένα διάστημα είχε δουλέψει ως ξυλουργός στο Λούβρο. Όταν έγινε γνωστό ότι ο πίνακας ήταν ο αυθεντικός, ένα κύμα συμπάθειας σηκώθηκε υπέρ του Περούτζια. Η κοινή γνώμη θεώρησε την πράξη του πατριωτική, αφού το βασικό του κίνητρο ήταν να φέρει τη Μόνα Λίζα στην κοιτίδα της. Την ίδια γνώμη φαίνεται να είχαν και οι δικαστές, που τον καταδίκασαν σε ολιγόμηνη φυλάκιση. Κατά τη διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας ο Περούτζια αποκάλυψε ότι αφαίρεσε τη Μόνα Λίζα από τη θέση της μεταμφιεσμένος σε συντηρητή του Μουσείου. Την έκρυψε κάτω από τη φόρμα του (ο πίνακας έχει μέγεθος 0,53 x 0,77 μ.) και βγήκε σαν κύριος από το Μουσείο. Το κρησφύγετό του ήταν μόλις ένα χιλιόμετρο από το Λούβρο.

Η Μόνα Λίζα παρέμεινε για ένα μήνα στην Ιταλία, προτού επιστρέψει στη Γαλλία. Εκτέθηκε στο «Ουφίτσι» και στα μεγαλύτερα μουσεία της Ιταλίας και εκατομμύρια Ιταλών θαύμασαν το αινιγματικό της χαμόγελο. Στις 31 Δεκεμβρίου 1913, 60.000 άνθρωποι την κατευόδωσαν στον σιδηροδρομικό σταθμό του Μιλάνου. Ταξίδεψε σε ειδικά φυλασσόμενο βαγόνι της ταχείας Μιλάνου - Παρισίων και από τις 4 Ιανουαρίου 1914 εγκαταστάθηκε και πάλι στο Λούβρο, όπου εκτίθεται έως σήμερα, κάτω από πρωτοφανή μέτρα ασφαλείας.



απο το sansimera.gr

Δυο φιλικά σε 2 μέρες για τον ΑΣ Γιαννιτσά

Δύο αγώνες σε 2 μέρες θα δώσει ο ΑΣ Γιαννιτσά ενόψει της προετοιμασίας του για τον αγώνα κυπέλλου την Κυριακή στην Καβάλα.

Συνεχίζονται οι διακρίσεις της Μαρίας Γεωργιάδου

Η Μαρία συνέχισε τις διακρίσεις και πέτυχε σπουδαίες νίκες στο Ευρωπαικό πρωτάθλημα KOYFALIA CUP., Στο μονό έφτασε στα ημιτελικά αποκλειόμενη από την Ρουμάνα Andreea Alexandra Lila, όμως στα διπλά με συμπαίκτρια την Αθηνά Πήττα κέρδισαν τον τίτλο αντομετωπίζοντας στο τελικό τις Ελληνίδες Ελένη Κωστάκη και Κατερίνα Ζαφειροπούλου.

Επόμενος στόχος της Μαρίας είναι να διακριθεί και στο Aridea Cup που διεξάγεται στην πόλη της και ξεκινά σήμερα Κυριακή με την τελετή έναρξης.

Γιατί κάποιοι λιποθυμούν ακαριαία, με το που δουν αίμα

Μια τρομακτική ταινία, με... πολύ αίμα, μπορεί να κάνει πολλούς από τους θεατές να ανατριχιάσουν. 

1918-2018 Τα κανόνια του Πινόβου…

Για 92 χρόνια και σε υψόμετρο 2070 μ. στη συνοριακή κορυφογραμμή του Πινόβου, δέσποζαν τα δυο ορεινά πυροβόλα, συμμαχικά μνημεία από τον Α΄Παγκόσμιο Πόλεμο, ως βουβοί μάρτυρες της μεγάλης πολεμικής περιπέτειας, που βίωσε η ανθρωπότητα. 

Τεράστια «ανάσα»: Έτσι θα πάρετε 1.000 ευρώ μέσα στον Αύγουστο

«Ανάσα» για 1.000 άτομα που θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν από 1.000 ο καθένας.

Άποψη του Ανέστη Αναστασιάδη σχετικά με την έξοδο από τα μνημόνια

20.8.2018 δεν ξέρω αν βγαίνουμε η αν μπαίνουμε σε νέα μνημόνια. Ασφαλώς η κυβέρνηση θα μας τα πει και μάλιστα με διάγγελμα ότι αυτή η κυβέρνηση μας έσωσε από τις άλλες κυβερνήσεις που μας έβαλαν στα μνημόνια 

Παρουσίαση του Tennis σε αμαξίδιο στο Aridea Cup

Την Δευτέρα 20 Αυγούστου, στα πλαίσια της τλετής έναρξης του Aridea Cup, μετά την παρέλαση των αθλητών θα γίνει παρουσίαση του tennis σε αμαξίδιο. 

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *