ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Ο μοναδικός Γιάννης Παπαδόπουλος αποκλειστικά στην κάμερα του ialmopia.gr [ΒΙΝΤΕΟ]
Επιμέλεια - Συνέντευξη: Τάσος Καλαϊτζής
Δημοσιεύστε την αγγελία σας στο ialmopia.gr εντελώς δωρεάν
Αγορές-Πωλήσεις-Ενοικιάσεις-Εργασία
Η Μπογαλού - Διήγημα του Τσίναλη Κοσμά στη μνήμη της γιαγιάς Ασημώς που έζησε τα τραγικά γεγονότα της Προσφυγιάς του 1922
Διήγημα του Τσίναλη Κοσμά από την Άψαλο αλμωπίας...
Μενέλαος Λουντέμης: Αφιέρωμα στο μεγάλο λογοτέχνη
«Εθελοντής ενός δικαιότερου κόσμου, για το οποίο πρόσφερε τη ψυχή του»
Τετάρτη 18 Απριλίου 2018
Αναδρομές: Η ιστορία του Μασίστα
Ένας από τους παλαιότερους χαρακτήρες της μεγάλης οθόνης, δημιουργία του ιταλικού κινηματογράφου. Πρωτοεμφανίστηκε στις 18 Απριλίου 1914 στο ψευδο-ιστορικό δράμα του Τζιοβάνι Παστρόνε «Καμπίρια». Ο Μασίστας ήταν προσωποποίηση του άνδρα με την ανεπανάληπτη δύναμη, που φέρει σε πέρας ηρωικά κατορθώματα, αδιανόητα για τον κοινό άνθρωπο. Στην Ελλάδα, η λέξη μασίστας χαρακτηρίζει τον πολύ δυνατό άνδρα («αυτός είναι μασίστας») και ταυτίστηκε με τους λαϊκούς τύπους του πεζοδρομίου, όπως ο Κουταλιανός, ο Σαμψών και ο Τζίμης Αρμάος.
Εδεσσαϊκός: Παρελθόν πρέπει να θεωρείται ο Σκαθαρούδης
Παρελθόν πρέπει να θεωρείται για τον Εδεσσαϊκό πολύ πριν ολοκληρωθεί και τυπικά η σεζόν , ο 26 χρονος επιθετικός και κορυφαίος σκόρερ της ομάδας στο φετινό πρωτάθλημα της Γ΄Εθνικής με 10 τέρματα Γιώργος Σκαθαρούδης, καθώς δεν μετέχει πλέον στις προπονήσεις ούτε αγωνίστηκε στο φιλικό του Σαββάτου με την Αναγέννηση.
Αφορμή για την ρήξη ανάμεσα στον επίσημο σύλλογο και τον Ημαθιώτη επιθετικό στάθηκαν σύμφωνα με πληροφορίες κάποιες πρόσφατες δηλώσεις του, ωστόσο οι αιτίες είναι μάλλον βαθύτερες και έχουν τις ρίζες τους στα μέσα της χρονιάς όταν ο παίκτης εξέφραζε συχνά παράπονα για μη έγκαιρη καταβολή των δόσεων της οικονομικής συμφωνίας που είχε συνάψει με την ομάδα!
απο το Rodovitis Giorgos | anonym-filathlos.blogspot.gr
Ενέργειες της Δημάρχου Σκύδρας Κατερίνας Ιγνατιάδου και συνεργασίες για την ανάδειξη κι αξιοποίηση του Σιδηροδρομικού Σταθμού Σκύδρας
Στο πλαίσιο του εργασιών του 11ου Περιφερειακού Συνεδρίου για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας πραγματοποιήθηκε στις 27-3-2018, όπως είναι γνωστό, εκδήλωση – σύσκεψη στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Πέλλας με αντικείμενο την προαστιακή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με το Νομό Πέλλας και γενικότερα την άρση της συγκοινωνιακής του απομόνωσης.
Στη σύσκεψη εκείνη η τοποθέτηση της Δημάρχου Σκύδρας για την ανάδειξη κι αξιοποίηση του Σιδηροδρομικού Σταθμού Σκύδρας, στην οποία τόνισε τη σπουδαιότητα και την αξία του τόσο για τις μεταφορές – συγκοινωνίες όσο και για την ιστορική -πολιτιστική μας κληρονομιά και τον τουρισμό ήταν καθοριστική ώστε η διοίκηση της ΓΑΙΑΟΣΕ να ενδιαφερθεί για την πρόταση και ν΄ανταποκριθεί άμεσα στην σχετική πρόσκληση της Δημάρχου Σκύδρας.
Έτσι, το Σάββατο 14 Απριλίου 2018 μετά από συνεννόηση με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Θανάση Βούρδα επισκέφθηκαν το Δήμο Σκύδρας ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ Αθανάσιος Σχίζας με τον συνεργάτη του Βασίλη Διαμαντάκη και τους οποίους υποδέχθηκαν η Δήμαρχος Σκύδρας Κατερίνα Ιγνατιάδου με τους Βουλευτές του Νομού μας Γιάννη Σηφάκη και Θεοδώρα Τζάκρη
Πραγματοποιήθηκε επιτόπια εξέταση και μια πρώτη εκτίμηση κι αξιολόγηση του θέματος με θετικά αποτελέσματα.
Δρομολογείται, λοιπόν, η αποκατάσταση και η ανάδειξη του ιστορικού Σιδηροδρομικού Σταθμού τύπου «Ντεκοβίλ» στη Σκύδρα, αφού η ΓΑΙΑΟΣΕ αναλαμβάνει τη μελέτη και τη χρηματοδότηση του έργου.
Παράλληλα η Δήμαρχος Σκύδρας ζήτησε την παραχώρηση στο Δήμο του παλιού ιστορικού κτιρίου απέναντι από το Σταθμό προκειμένου να ενταχθεί σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα και ν΄αξιοποιηθεί, όπως επίσης ζήτησε και την παραχώρηση βαγονιών για ανάλογη αξιοποίηση τους μέσα στην πόλη.
Όπως, δήλωσε, μεταξύ των άλλων η Δήμαρχος Σκύδρας, ο συγκεκριμένος Σιδηροδρομικός Σταθμός αποτελεί σημείο αναφοράς, καθώς κατασκευάστηκε στη διάρκεια του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Είναι ίσως ο μοναδικός που σώζεται και λειτουργεί και είναι κρίμα να μη διατηρηθεί στο στυλ και την αρχιτεκτονική του. Είναι σημαντικό σημείο αναφοράς για εμάς, καθώς παλαιότερα η Σκύδρα λεγόταν πόλη των τρένων.
Ο Σιδηροδρομικός Σταθμός ανήκει στον αστικό ιστό της πόλης είναι τοπόσημό της κι άρρηκτα δεμένος μ΄αυτήν.
Να σημειωθεί ότι έχει προγραμματιστεί για την Τετάρτη 18 Απριλίου 2018, στην Αθήνα, νέα συνάντηση της Δημάρχου και των Βουλευτών με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΓΑΙΑΟΣΕ ώστε να συζητηθούν και να συμφωνηθούν τα επόμενα στάδια της συνεργασίας αμφοτέρων των φορέων.
Στη σύσκεψη εκείνη η τοποθέτηση της Δημάρχου Σκύδρας για την ανάδειξη κι αξιοποίηση του Σιδηροδρομικού Σταθμού Σκύδρας, στην οποία τόνισε τη σπουδαιότητα και την αξία του τόσο για τις μεταφορές – συγκοινωνίες όσο και για την ιστορική -πολιτιστική μας κληρονομιά και τον τουρισμό ήταν καθοριστική ώστε η διοίκηση της ΓΑΙΑΟΣΕ να ενδιαφερθεί για την πρόταση και ν΄ανταποκριθεί άμεσα στην σχετική πρόσκληση της Δημάρχου Σκύδρας.
Έτσι, το Σάββατο 14 Απριλίου 2018 μετά από συνεννόηση με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Θανάση Βούρδα επισκέφθηκαν το Δήμο Σκύδρας ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ Αθανάσιος Σχίζας με τον συνεργάτη του Βασίλη Διαμαντάκη και τους οποίους υποδέχθηκαν η Δήμαρχος Σκύδρας Κατερίνα Ιγνατιάδου με τους Βουλευτές του Νομού μας Γιάννη Σηφάκη και Θεοδώρα Τζάκρη
Πραγματοποιήθηκε επιτόπια εξέταση και μια πρώτη εκτίμηση κι αξιολόγηση του θέματος με θετικά αποτελέσματα.
Δρομολογείται, λοιπόν, η αποκατάσταση και η ανάδειξη του ιστορικού Σιδηροδρομικού Σταθμού τύπου «Ντεκοβίλ» στη Σκύδρα, αφού η ΓΑΙΑΟΣΕ αναλαμβάνει τη μελέτη και τη χρηματοδότηση του έργου.
Παράλληλα η Δήμαρχος Σκύδρας ζήτησε την παραχώρηση στο Δήμο του παλιού ιστορικού κτιρίου απέναντι από το Σταθμό προκειμένου να ενταχθεί σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα και ν΄αξιοποιηθεί, όπως επίσης ζήτησε και την παραχώρηση βαγονιών για ανάλογη αξιοποίηση τους μέσα στην πόλη.
Όπως, δήλωσε, μεταξύ των άλλων η Δήμαρχος Σκύδρας, ο συγκεκριμένος Σιδηροδρομικός Σταθμός αποτελεί σημείο αναφοράς, καθώς κατασκευάστηκε στη διάρκεια του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Είναι ίσως ο μοναδικός που σώζεται και λειτουργεί και είναι κρίμα να μη διατηρηθεί στο στυλ και την αρχιτεκτονική του. Είναι σημαντικό σημείο αναφοράς για εμάς, καθώς παλαιότερα η Σκύδρα λεγόταν πόλη των τρένων.
Ο Σιδηροδρομικός Σταθμός ανήκει στον αστικό ιστό της πόλης είναι τοπόσημό της κι άρρηκτα δεμένος μ΄αυτήν.
Να σημειωθεί ότι έχει προγραμματιστεί για την Τετάρτη 18 Απριλίου 2018, στην Αθήνα, νέα συνάντηση της Δημάρχου και των Βουλευτών με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΓΑΙΑΟΣΕ ώστε να συζητηθούν και να συμφωνηθούν τα επόμενα στάδια της συνεργασίας αμφοτέρων των φορέων.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)