ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Ο μοναδικός Γιάννης Παπαδόπουλος αποκλειστικά στην κάμερα του ialmopia.gr [ΒΙΝΤΕΟ]
Επιμέλεια - Συνέντευξη: Τάσος Καλαϊτζής
Δημοσιεύστε την αγγελία σας στο ialmopia.gr εντελώς δωρεάν
Αγορές-Πωλήσεις-Ενοικιάσεις-Εργασία
Η Μπογαλού - Διήγημα του Τσίναλη Κοσμά στη μνήμη της γιαγιάς Ασημώς που έζησε τα τραγικά γεγονότα της Προσφυγιάς του 1922
Διήγημα του Τσίναλη Κοσμά από την Άψαλο αλμωπίας...
Μενέλαος Λουντέμης: Αφιέρωμα στο μεγάλο λογοτέχνη
«Εθελοντής ενός δικαιότερου κόσμου, για το οποίο πρόσφερε τη ψυχή του»
Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018
Η «Στέγη του θανάτου»: Η συγκλονιστική ταινία για το Έβερεστ, το σενάριο της οποίας άλλαξε η τραγωδία με τους 16 νεκρούς
Εννιά στους δέκα ανθρώπους που θα ερωτηθούν για το ποιος ήταν ο πρώτος που ανέβηκε στην υψηλότερη κορυφή του Έβερεστ, θα απαντήσουν «ο Έντμουντ Χίλαρι». Ο δέκατος της παρέας ίσως προσθέσει και το όνομα του Τενζίνγκ Νοργκάι. Του Σέρπα από το Νεπάλ που οδήγησε τον Άγγλο ορειβάτη μέχρι τη «Στέγη του Κόσμου». Στο μυαλό όλων, όμως, η μορφή του θα έρχεται σαν εκείνη του Σάντσο Πάντσα στο πλευρό του Δον Κιχώτη. Σαν έναν χωρικό, πιστό ακόλουθο του ιδεαλιστή «αφέντη» του. Μια αντίληψη που όχι μόνο απέχει πολύ από την πραγματικότητα, είναι και άκρως προσβλητική για τους ανθρώπους που έχουν κάνει το βουνό σπίτι τους και θυσιάζουν τις ζωές τους για ψίχουλα προκειμένου να ικανοποιηθεί η ματαιοδοξία των καλοταϊσμένων δυτικών.
Τα δύο είδη ανθρώπων
Λένε πως οι άνθρωποι που αποφασίζουν να ανέβουν στο Έβερεστ χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Στους πλούσιους και στους ονειροπόλους. Προφανώς δεν αποκλείεται κάποιος να συνδυάζει και τις δύο ιδιότητες. Σε κάθε περίπτωση, όμως, εάν κάποιος ανήκει μόνο στην πρώτη, δυσκολεύεται να αντιληφθεί τη θέση που έχει αυτό το βουνό στις ζωές εκείνων που έχουν μάθει να συμβιώνουν με τους θανάσιμους κινδύνους που κρύβουν οι κορυφές του.
Έχοντας πληρώσει ποσά που ξεπερνούν τις 60-70 χιλιάδες δολάρια, μπορούν να έχουν απαιτήσεις. Ζεστές κουβέρτες και καταλύματα, ροφήματα, τηλεόραση και –κυρίως- οδηγούς που θα τους προετοιμάσουν το δρόμο μέχρι να ανέβουν σ’ εκείνο το ύψος που θα «ταΐσει» τη ματαιοδοξία τους. Αυτοί οι τελευταίοι είναι οι Σέρπα. Οι αυτόχθονες κάτοικοι του μεγαλοπρεπούς όρους, οι οποίοι για ένα ελάχιστο αντίτιμο σε σχέση με το συνολικό κόστος, θα ρισκάρουν τα πάντα. Ακόμη και την ψυχή τους.
Τα δύο είδη ανθρώπων
Λένε πως οι άνθρωποι που αποφασίζουν να ανέβουν στο Έβερεστ χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Στους πλούσιους και στους ονειροπόλους. Προφανώς δεν αποκλείεται κάποιος να συνδυάζει και τις δύο ιδιότητες. Σε κάθε περίπτωση, όμως, εάν κάποιος ανήκει μόνο στην πρώτη, δυσκολεύεται να αντιληφθεί τη θέση που έχει αυτό το βουνό στις ζωές εκείνων που έχουν μάθει να συμβιώνουν με τους θανάσιμους κινδύνους που κρύβουν οι κορυφές του.
Έχοντας πληρώσει ποσά που ξεπερνούν τις 60-70 χιλιάδες δολάρια, μπορούν να έχουν απαιτήσεις. Ζεστές κουβέρτες και καταλύματα, ροφήματα, τηλεόραση και –κυρίως- οδηγούς που θα τους προετοιμάσουν το δρόμο μέχρι να ανέβουν σ’ εκείνο το ύψος που θα «ταΐσει» τη ματαιοδοξία τους. Αυτοί οι τελευταίοι είναι οι Σέρπα. Οι αυτόχθονες κάτοικοι του μεγαλοπρεπούς όρους, οι οποίοι για ένα ελάχιστο αντίτιμο σε σχέση με το συνολικό κόστος, θα ρισκάρουν τα πάντα. Ακόμη και την ψυχή τους.
Η ταινία «Σέρπα»
Όταν η σκηνοθέτης Τζένιφερ Πιντομ επισκέφθηκε το Έβερεστ, ήθελε να κάνει μια ταινία που να λέει την ιστορία των Σέρπα. Το πώς οι δυτικοί εκμεταλλεύονται τις γνώσεις και τις ικανότητές τους, προκειμένου να εκπληρώσουν οι ίδιοι τις επιθυμίες τους και στη συνέχεια να τους αφήσουν όπως τους βρήκαν. Φτωχούς και διαθέσιμους για τον επόμενο που θα επισκεφθεί το Νεπάλ με τον ίδιο σκοπό. Κατέληξε, όμως, με μια ιστορία πολύ μεγαλύτερη από εκείνη που φανταζόταν. Περίπου το αντίστοιχο χρονικό διάστημα γυριζόταν και η ομότιτλη ταινία με πρωταγωνιστή τον Τζέικ Τζίλενχαλ, με αφορμή την καταστροφή του 1996, όταν 12 ορειβάτες άφησαν την τελευταία πνοή τους στην προσπάθειά τους να φτάσουν στο ψηλότερο σημείο της Γης.
Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων ήρθε ένα ακόμη μεγαλύτερο δράμα. Μια χιονοστιβάδα στέλνει στον άλλο κόσμο 16 άτομα. Σχεδόν όλοι τους ήταν Σέρπα. Και η ιστορία τους θα ήταν καταδικασμένη να μείνει σαν υποσημείωση σε δελτία ειδήσεων, εάν η Αυστραλή κινηματογραφίστρια δεν ήταν παρούσα για να δει και να μεταφέρει μια εικόνα που ως τότε έμενε στην αφάνεια.
Όταν η σκηνοθέτης Τζένιφερ Πιντομ επισκέφθηκε το Έβερεστ, ήθελε να κάνει μια ταινία που να λέει την ιστορία των Σέρπα. Το πώς οι δυτικοί εκμεταλλεύονται τις γνώσεις και τις ικανότητές τους, προκειμένου να εκπληρώσουν οι ίδιοι τις επιθυμίες τους και στη συνέχεια να τους αφήσουν όπως τους βρήκαν. Φτωχούς και διαθέσιμους για τον επόμενο που θα επισκεφθεί το Νεπάλ με τον ίδιο σκοπό. Κατέληξε, όμως, με μια ιστορία πολύ μεγαλύτερη από εκείνη που φανταζόταν. Περίπου το αντίστοιχο χρονικό διάστημα γυριζόταν και η ομότιτλη ταινία με πρωταγωνιστή τον Τζέικ Τζίλενχαλ, με αφορμή την καταστροφή του 1996, όταν 12 ορειβάτες άφησαν την τελευταία πνοή τους στην προσπάθειά τους να φτάσουν στο ψηλότερο σημείο της Γης.
Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων ήρθε ένα ακόμη μεγαλύτερο δράμα. Μια χιονοστιβάδα στέλνει στον άλλο κόσμο 16 άτομα. Σχεδόν όλοι τους ήταν Σέρπα. Και η ιστορία τους θα ήταν καταδικασμένη να μείνει σαν υποσημείωση σε δελτία ειδήσεων, εάν η Αυστραλή κινηματογραφίστρια δεν ήταν παρούσα για να δει και να μεταφέρει μια εικόνα που ως τότε έμενε στην αφάνεια.
Απεργία στα 8.848 μέτρα
Μόλις ένα χρόνο αργότερα το θλιβερό ρεκόρ των περισσότερων θανάτων στη «Στέγη του Κόσμου» έσπασε ξανά. Αυτή τη φορά ένας φονικός σεισμός είχε στείλει στον τάφο 18 ανθρώπους. Βλέπεις, το Έβερεστ τα τελευταία χρόνια είχε μετατραπεί σε μια τουριστική ατραξιόν. Σε ένα μέρος στο οποίο η πνευματικότητα και ο σεβασμός είχαν προ πολλού υποχωρήσει έναντι της κερδοσκοπίας και της εμπορικής εκμετάλλευσης, με συνένοχη και την κυβέρνηση του Νεπάλ.
Η κάμερα της Πίντομ κατέγραψε τις αντιδράσεις των ντόπιων, που έφτασαν στο σημείο να κάνουν κάτι ανήκουστο και πρωτόγνωρο: Απεργία στα 8.848 μέτρα, διεκδικώντας καλύτερες συνθήκες, μεγαλύτερες αμοιβές και –σε τελική ανάλυση- αναγνώριση του ρόλου και της σημασίας τους. Να αποκτήσουν υπόσταση, ονοματεπώνυμο και να γίνουν επιτέλους ορατοί από τον υπόλοιπο κόσμο, που είχε συνηθίσει να βλέπει τις αναμνηστικές φωτογραφίες των «κατακτητών», χωρίς ποτέ να αναρωτηθεί ποιος τους έφτασε ως εκεί…
Μια τεράστια αδικία
Στη δυτική κουλτούρα ο όρος «Σέρπα» συχνά δεν σημαίνει τίποτα παραπάνω από υποζύγιο ή αχθοφόρος. Υπάρχουν και τσάντες μεταφοράς που λέγονται έτσι. Σέρπα, όμως, είναι μια ξεχωριστή εθνότητα ντόπιων που για χιλιάδες χρόνια ζούσαν αρμονικά (όσο αρμονική μπορεί να είναι η συμβίωση με ένα τέτοιο αφιλόξενο μέρος) με το βουνό. Στο μυαλό μας, όμως, δεν διαφέρουν πολύ από τον υπάλληλο που μεταφέρει τα μπαστούνια του γκολφ τύπων σαν τον Τάιγκερ Γουντς.
Ο Φούρμπα Τάσι έχει ανέβει 21 φορές στο υψηλότερο σημείο της Γης. Δεν έχει λάβει ποτέ την αναγνώριση που του αξίζει για το κατόρθωμά του. Γι’ αυτόν η ανάβαση δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια δουλειά που φέρνει φαγητό στο τραπέζι της οικογένειάς του. Ελάχιστοι, όμως, γνωρίζουν ότι στο δικό του επάγγελμα το ποσοστό θνησιμότητας μεταξύ των ετών 2004 και 2014 ήταν 12 φορές μεγαλύτερο από εκείνο των Αμερικανών στρατιωτών στον Ιράκ την περίοδο του πολέμου. Είναι ένας ήρωας που ζητά, όπως και ο λαός του, να σταματήσει να είναι αόρατος…
Στη δυτική κουλτούρα ο όρος «Σέρπα» συχνά δεν σημαίνει τίποτα παραπάνω από υποζύγιο ή αχθοφόρος. Υπάρχουν και τσάντες μεταφοράς που λέγονται έτσι. Σέρπα, όμως, είναι μια ξεχωριστή εθνότητα ντόπιων που για χιλιάδες χρόνια ζούσαν αρμονικά (όσο αρμονική μπορεί να είναι η συμβίωση με ένα τέτοιο αφιλόξενο μέρος) με το βουνό. Στο μυαλό μας, όμως, δεν διαφέρουν πολύ από τον υπάλληλο που μεταφέρει τα μπαστούνια του γκολφ τύπων σαν τον Τάιγκερ Γουντς.
Ο Φούρμπα Τάσι έχει ανέβει 21 φορές στο υψηλότερο σημείο της Γης. Δεν έχει λάβει ποτέ την αναγνώριση που του αξίζει για το κατόρθωμά του. Γι’ αυτόν η ανάβαση δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια δουλειά που φέρνει φαγητό στο τραπέζι της οικογένειάς του. Ελάχιστοι, όμως, γνωρίζουν ότι στο δικό του επάγγελμα το ποσοστό θνησιμότητας μεταξύ των ετών 2004 και 2014 ήταν 12 φορές μεγαλύτερο από εκείνο των Αμερικανών στρατιωτών στον Ιράκ την περίοδο του πολέμου. Είναι ένας ήρωας που ζητά, όπως και ο λαός του, να σταματήσει να είναι αόρατος…
Απο το menshouse.gr
ΕΠΣ Πέλλας: Κλήση σε απολογία εκπροσώπου του Εθνικού Αριδαίας που βρισκόταν εκτός αγωνιστικού χώρου
Μια κλήση σε απολογία από την Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΣ Πέλλας την
Δευτέρα που αφορά αξιωματούχο του Εθνικού Αριδαίας για το αγώνα με την
Ελπίδα Εδεσσας ,έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στις τάξεις του
συλλόγου και γεννά εύλογα ερωτηματικά αναφορικά με την λογική αλλά και
την αξιοπιστία των όσων αναγράφουν οι διαιτητές στα Φύλλα Αγώνα.
Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η πλευρά του Εθνικού ο εκπρόσωπος της Καραντζίδης Ι. , γνωστός και με το ψευδώνυμο "Τσοφ'' επιχείρησε να δηλωθεί στον πάγκο πριν από τον αγώνα της Κυριακής με την Ελπίδα προσκομίζοντας ως όφειλε και την πολιτική του ταυτότητα , ωστόσο ο διαιτητής της αναμέτρησης Χ. Δεμερτζής αρνήθηκε την παρουσία του εντός αγωνιστικού χώρου και ως εκ τούτου αυτός αποχώρησε εκτός γηπέδου για να παρακολουθήσει το ματς ως θεατής.
Εν συνεχεία και κατά την διάρκεια του παιγνιδιού υπήρχαν ομολογουμένως εντάσεις και πολλές διαμαρτυρίες από πλευράς Εθνικού για τις αποφάσεις του διαιτητή εντός και εκτός αγωνιστικού χώρου και σε κάποιες εξ αυτών συμμετείχε φραστικά και ο κ. Καραντζίδης ,παραμένοντας όμως πάντα εκτός γηπέδου.
Ωστόσο κατά την σύνταξη του Φ.Α και εκμεταλλευόμενος το γεγονός ότι η πολιτική του ταυτότητα είχε ξεχαστεί στα αποδυτήρια των διαιτητών , σύμφωνα πάντα με την πλευρά του Εθνικού, ο κ. Δεμερτζής προχώρησε στην αναγραφή του κ. Καραντσίδη ως εκπροσώπου και τον σημείωσε στις παρατηρήσεις για παραβατικές συμπεριφορές , τις οποίες είχε 'διαπράξει' εκτός αγωνιστικού χώρου(!).
Επί της ουσίας βέβαια το γεγονός είναι ασήμαντο αφού η ΕΠΣ τιμωρεί συνήθως με έγγραφες επιπλήξεις τέτοια (και πολύ σοβαρότερα μάλιστα...) παραπτώματα αξιωματούχων , ωστόσο τα ερωτηματικά παραμένουν για τους λόγους που οδήγησαν τον διαιτητή να σημειώσει στο Φύλλο Αγώνα ένα πρόσωπο που ήταν φίλαθλος ουσιαστικά , ενώ προηγουμένως είχε αρνηθεί την παρουσία του εντός γηπέδου με την ιδιότητα του εκπροσώπου ...
Αναρτήθηκε από Rodovitis Giorgos | anonym-filathlos.blogspot.gr
1ος Αγωνας Λοφου Μαυροβουνιου - Αποτελέσματα
Μια καινουργια αθλητικη εκδηλωση στο Δημο Σκυδρας ξεκινησε , με σκοπο να καθιερωθει στην κατηγορια των μεγαλων αθλητικων εκδηλωσεων με σκοπο τη διαδοση του αθλητικου πνευματος και την προσπαθεια καθιερωσης ενος υγιεινου τροπου ζωης!! Το τοπιο, οι διαδρομες και η εποχη, οι καλυτεροι συμμαχοι της υπεροχης αυτης εκδηλωσης, που την τιμησαν πολλοι αθλουμενοι απο πολλες περιοχες της χωρας μας ( Γιαννενα, Καστορια, Βεροια κλπ). Ο Δημος Σκυδρας φυσικα ηταν και θα ειναι παρων .θερμα συγχαρητηρια στους διοργανωτες, στους συμμετεχοντες και σ ολους τους χορηγους.
Αναλυτικα αποτελεσματα :
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 14Χιλ Ανδρών Γενική
| |||||
ΕΠΩΝΥΜΟ
|
ΟΝΟΜΑ
|
ΦΥΛΟ
|
ΚΑΤ
|
ΕΤΟΣ
|
ΠΟΛΗ
|
ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ
|
ΙΩΑΝΝΗΣ
|
Α
|
40-49
|
1977
|
ΕΔΕΣΣΑ
|
ΛΥΠΗΡΙΔΗΣ
|
ΓΙΩΡΓΟΣ
|
Α
|
30-39
|
1984
|
ΒΕΡΟΙΑ
|
ΚΑΤΣΑΡΑΣ
|
ΧΡΗΣΤΟΣ
|
Α
|
40-49
|
1970
|
ΚΟΖΑΝΗ
|
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 14Χιλ Γυναικών Γενική
| |||||
ΕΠΩΝΥΜΟ
|
ΟΝΟΜΑ
|
ΦΥΛΟ
|
ΚΑΤ
|
ΕΤΟΣ
|
ΠΟΛΗ
|
ΔΗΜΠΑΡΗ
|
ΒΕΝΗ
|
Γ
|
35+
|
1976
|
ΣΚΥΔΡΑ
|
ΑΓΓΕΛΗ
|
ΑΡΕΤΗ
|
Γ
|
35+
|
1970
|
ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
ΜΑΤΖΕΡΙΔΟΥ
|
ΕΥΘΥΜΙΑ
|
Γ
|
35+
|
1981
|
ΑΡΙΔΑΙΑ
|
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 14Χιλ Ανδρών 30-39
| |||||
ΕΠΩΝΥΜΟ
|
ΟΝΟΜΑ
|
ΦΥΛΟ
|
ΚΑΤ
|
ΕΤΟΣ
|
ΠΟΛΗ
|
ΛΥΠΗΡΙΔΗΣ
|
ΓΙΩΡΓΟΣ
|
Α
|
30-39
|
1984
|
ΒΕΡΟΙΑ
|
ΒΟΥΛΓΑΡΙΔΗΣ
|
ΑΝΤΩΝΙΟΣ
|
Α
|
30-39
|
1984
|
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
ΤΟΜΤΣΙΔΗΣ
|
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
|
Α
|
30-39
|
1982
|
ΚΑΣΤΟΡΙΑ
|
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 14Χιλ Ανδρών 40-49
| |||||
ΕΠΩΝΥΜΟ
|
ΟΝΟΜΑ
|
ΦΥΛΟ
|
ΚΑΤ
|
ΕΤΟΣ
|
ΠΟΛΗ
|
ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ
|
ΙΩΑΝΝΗΣ
|
Α
|
40-49
|
1977
|
ΕΔΕΣΣΑ
|
ΚΑΤΣΑΡΑΣ
|
ΧΡΗΣΤΟΣ
|
Α
|
40-49
|
1970
|
ΚΟΖΑΝΗ
|
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ
|
ΣΤΑΥΡΟΣ
|
Α
|
40-49
|
1969
|
ΔΑΦΝΗ ΣΚΥΔΡΑΣ
|
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 14Χιλ Ανδρών 50-59
| |||||
ΕΠΩΝΥΜΟ
|
ΟΝΟΜΑ
|
ΦΥΛΟ
|
ΚΑΤ
|
ΕΤΟΣ
|
ΠΟΛΗ
|
ΣΙΣΚΟΣ
|
ΤΡΥΦΩΝ
|
Α
|
50-59
|
1965
|
ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ
|
ΜΙΧΑΗΛΟΓΛΟΥ
|
ΔΑΜΙΑΝΟΣ
|
Α
|
50-59
|
1966
|
ΚΑΤΕΡΙΝΗ
|
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ
|
ΧΑΡΙΛΑΟΣ
|
Α
|
50-59
|
1963
|
ΝΑΟΥΣΑ
|
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 14Χιλ Ανδρών 60+
| |||||
ΕΠΩΝΥΜΟ
|
ΟΝΟΜΑ
|
ΦΥΛΟ
|
ΚΑΤ
|
ΕΤΟΣ
|
ΠΟΛΗ
|
ΑΡΓΥΡΙΑΔΗΣ
|
ΙΩΑΝΝΗΣ
|
Α
|
60+
|
1949
|
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ
|
ΑΛΕΞΙΟΣ
|
Α
|
60+
|
1954
|
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
|
ΓΑΡΓΑΛΑΣ
|
ΧΡΗΣΤΟΣ
|
Α
|
60+
|
1958
|
ΔΡΟΣΕΡΟ,ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ
|
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ 14Χιλ Έως 34
| |||||
ΕΠΩΝΥΜΟ
|
ΟΝΟΜΑ
|
ΦΥΛΟ
|
ΚΑΤ
|
ΕΤΟΣ
|
ΠΟΛΗ
|
ΛΕΩΝΙΔΑΚΗ
|
ΣΤΥΛΙΑΝΗ
|
Γ
|
Έως 34
|
1984
|
ΚΟΖΑΝΗ
|
ΚΕΧΑΓΙΑ
|
ΝΑΥΣΙΚΑ
|
Γ
|
Έως 34
|
1986
|
ΑΡΙΔΑΙΑ
|
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ 14Χιλ 35+
| |||||
ΕΠΩΝΥΜΟ
|
ΟΝΟΜΑ
|
ΦΥΛΟ
|
ΚΑΤ
|
ΕΤΟΣ
|
ΠΟΛΗ
|
ΔΗΜΠΑΡΗ
|
ΒΕΝΗ
|
Γ
|
35+
|
1976
|
ΣΚΥΔΡΑ
|
ΑΓΓΕΛΗ
|
ΑΡΕΤΗ
|
Γ
|
35+
|
1970
|
ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
ΜΑΤΖΕΡΙΔΟΥ
|
ΕΥΘΥΜΙΑ
|
Γ
|
35+
|
1981
|
ΑΡΙΔΑΙΑ
|
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΝΔΡΩΝ 5Χιλ
| |||||
ΕΠΩΝΥΜΟ
|
ΟΝΟΜΑ
|
ΦΥΛΟ
|
ΚΑΤ
|
ΕΤΟΣ
|
ΠΟΛΗ
|
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ
|
ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
|
Α
|
Ανδρών
|
1968
|
ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ
|
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
|
ΚΟΣΜΑΣ
|
Α
|
Ανδρών
|
1969
|
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
ΙΩΣΗΦΙΔΗΣ
|
ΣΤΑΥΡΟΣ
|
Α
|
Ανδρών
|
1978
|
ΔΑΦΝΗ ΣΚΥΔΡΑΣ
|
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ 5Χιλ
| |||||
ΕΠΩΝΥΜΟ
|
ΟΝΟΜΑ
|
ΦΥΛΟ
|
ΚΑΤ
|
ΕΤΟΣ
|
ΠΟΛΗ
|
ΚΑΝΤΑΡΊΔΟΥ
|
ΕΥΣΤΡΑΤΊΑ
|
Γ
|
Γυναικών
|
1980
|
ΚΑΤΕΡΙΝΗ
|
ΑΚΡΙΒΟΠΟΥΛΟΥ
|
ΜΑΡΙΑ
|
Γ
|
Γυναικών
|
1978
|
ΒΕΡΟΙΑ
|
ΣΑΡΤΙΝΑ
|
ΜΑΡΙΑ
|
Γ
|
Γυναικών
|
1977
|
ΓΑΛΑΤΑΔΕΣ
|
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΦΗΒΩΝ 5Χιλ
| |||||
ΕΠΩΝΥΜΟ
|
ΟΝΟΜΑ
|
ΦΥΛΟ
|
ΚΑΤ
|
ΕΤΟΣ
|
ΠΟΛΗ
|
ΕΦΡΑΙΜΙΔΗΣ
|
ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ
|
Α
|
Εφήβων
|
2008
|
ΚΑΤΕΡΙΝΗ
|
ΙΩΣΗΦΙΔΗΣ
|
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
|
Α
|
Εφήβων
|
2007
|
ΔΑΦΝΗ ΣΚΥΔΡΑΣ
|
ΛΑΖΟΣ
|
ΑΝΤΩΝΗΣ
|
Α
|
Εφήβων
|
2004
|
ΣΚΥΔΡΑ
|
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΝΕΑΝΙΔΩΝ 5Χιλ
| |||||
ΕΠΩΝΥΜΟ
|
ΟΝΟΜΑ
|
ΦΥΛΟ
|
ΚΑΤ
|
ΕΤΟΣ
|
ΠΟΛΗ
|
ΙΩΣΗΦΙΔΗΣ
|
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
|
Γ
|
Νεανίδων
|
2005
|
ΔΑΦΝΗ ΣΚΥΔΡΑΣ
|
ΛΑΖΟΥ
|
ΜΑΡΙΑ
|
Γ
|
Νεανίδων
|
2008
|
ΣΚΥΔΡΑ
|
ΔΟΥΛΚΕΡΙΔΟΥ
|
ΜΑΡΙΑ
|
Γ
|
Νεανίδων
|
2003
|
ΣΚΥΔΡΑ
|
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)