ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Ο μοναδικός Γιάννης Παπαδόπουλος αποκλειστικά στην κάμερα του ialmopia.gr [ΒΙΝΤΕΟ]
Επιμέλεια - Συνέντευξη: Τάσος Καλαϊτζής
Δημοσιεύστε την αγγελία σας στο ialmopia.gr εντελώς δωρεάν
Αγορές-Πωλήσεις-Ενοικιάσεις-Εργασία
Η Μπογαλού - Διήγημα του Τσίναλη Κοσμά στη μνήμη της γιαγιάς Ασημώς που έζησε τα τραγικά γεγονότα της Προσφυγιάς του 1922
Διήγημα του Τσίναλη Κοσμά από την Άψαλο αλμωπίας...
Μενέλαος Λουντέμης: Αφιέρωμα στο μεγάλο λογοτέχνη
«Εθελοντής ενός δικαιότερου κόσμου, για το οποίο πρόσφερε τη ψυχή του»
Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017
Γιάννης Σηφάκης: Δημοπρατήθηκε η οριστική μελέτη του οδικού άξονα Νάουσα – Έδεσσα
Μελέτη του οδικού άξονα Νάουσα – Έδεσσα ( ανισόπεδος κόμβος Έδεσσας στο ύψος των Σεβαστειανών) που αποτελεί κάθετο άξονα στην Εγνατία από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας
Συνάντηση του Γιάννη Σηφάκη με τον Αντιπεριφερειάρχη έργων Γιάννη Γιώργο και την αρμόδια υπηρεσία
Συνεργασία με τον περιφερειάρχη και τον αντιπεριφερειάρχη έργων για να εξεταστεί η δυνατότητα χρηματοδότησης των οδικών παρακάμψεων Γιαννιτσών και Χαλκηδώνας από τις εκπτώσεις των οδικών έργων της Περιφέρειας.
Ο άξονας Νάουσα- Έδεσσα ( ανισόπεδος κόμβος Έδεσσας στο ύψος των Σεβαστειανών επί της υπό μελέτη οδού Μαυροβούνι- Νότια παράκαμψη Έδεσσας ) έχει μήκος 20 m και περιλαμβάνει ένα ανισόπεδο κόμβο ( Α/Κ Έδεσσας) και 5 ισόπεδους κόμβους (Σεβαστειανά , Λουτροχώρι, Επισκοπή, Κοπανό, Χαρίεσσα) συνδεόμενη με το υπό παράδοση τμήμα Νάουσα- Πατρίδα μέσω του ανισόπεδου κόμβου της Νάουσας ( που θα δημοπρατηθεί με άλλο έργο).
Η κατασκευή του έργου έχει προϋπολογισθέν κόστος 100 εκατομμύρια ευρώ και κόστος μελέτης 2,4 εκατομμύρια ευρώ.
Η οριστική μελέτη έχει δημοπρατηθεί με μεγάλη συμμετοχή ενδιαφερομένων εταιριών. Αναμένεται να ανατεθεί ως τον Μάιο με Ιούνιο 2017 με υφιστάμενη πίστωση.
Η Πέλλα πρέπει να βγει από την συγκοινωνιακή απομόνωση. Η χρηματοδότηση των ώριμων μελετητικά οδικών παρακάμψεων Χαλκηδώνας και Γιαννιτσών, η ένταξη στον στρατηγικό σχεδιασμό και χρηματοδότηση του προαστιακού σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης – Έδεσσας μέσω Γιαννιτσών με παράκαμψη προς Αριδαία, η μελετητική ωρίμανση των τμημάτων Νάουσα- Έδεσσα και Μαυροβούνι- Νότια παράκαμψη Έδεσσας και η ένταξη σε προγράμματα των μελετών για την βελτίωση των εξόδων προς τον Βορρά ( Ευζώνους) μέσω Αρχαγγέλου – Αξιούπολης και Γιαννιτσών-Γουμένισσας είναι απολύτως αναγκαία έργα για να αρθεί η παντελής απουσία της Πέλλας από όλους τους Εθνικούς σχεδιασμούς επί πολλές δεκαετίες.
Η συστράτευση όλων προς την κατεύθυνση αυτή είναι απολύτως αναγκαία.
Ο βουλευτής και ο αντιπεριφερειάρχης έργων της Περιφέρειας Γιάννης Γιώργος συμφώνησαν σε συνεχή συνεργασία για να υπάρξουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στον τομέα αυτό. Ακόμη συνεχής είναι η συνεργασία του βουλευτή με τους αρμόδιους Υπουργούς για την διερεύνηση δυνατοτήτων χρηματοδότησης των έργων που ωριμάζουν.
Συνάντηση του Γιάννη Σηφάκη με τον Αντιπεριφερειάρχη έργων Γιάννη Γιώργο και την αρμόδια υπηρεσία
Συνεργασία με τον περιφερειάρχη και τον αντιπεριφερειάρχη έργων για να εξεταστεί η δυνατότητα χρηματοδότησης των οδικών παρακάμψεων Γιαννιτσών και Χαλκηδώνας από τις εκπτώσεις των οδικών έργων της Περιφέρειας.
Ο άξονας Νάουσα- Έδεσσα ( ανισόπεδος κόμβος Έδεσσας στο ύψος των Σεβαστειανών επί της υπό μελέτη οδού Μαυροβούνι- Νότια παράκαμψη Έδεσσας ) έχει μήκος 20 m και περιλαμβάνει ένα ανισόπεδο κόμβο ( Α/Κ Έδεσσας) και 5 ισόπεδους κόμβους (Σεβαστειανά , Λουτροχώρι, Επισκοπή, Κοπανό, Χαρίεσσα) συνδεόμενη με το υπό παράδοση τμήμα Νάουσα- Πατρίδα μέσω του ανισόπεδου κόμβου της Νάουσας ( που θα δημοπρατηθεί με άλλο έργο).
Η κατασκευή του έργου έχει προϋπολογισθέν κόστος 100 εκατομμύρια ευρώ και κόστος μελέτης 2,4 εκατομμύρια ευρώ.
Η οριστική μελέτη έχει δημοπρατηθεί με μεγάλη συμμετοχή ενδιαφερομένων εταιριών. Αναμένεται να ανατεθεί ως τον Μάιο με Ιούνιο 2017 με υφιστάμενη πίστωση.
Η Πέλλα πρέπει να βγει από την συγκοινωνιακή απομόνωση. Η χρηματοδότηση των ώριμων μελετητικά οδικών παρακάμψεων Χαλκηδώνας και Γιαννιτσών, η ένταξη στον στρατηγικό σχεδιασμό και χρηματοδότηση του προαστιακού σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης – Έδεσσας μέσω Γιαννιτσών με παράκαμψη προς Αριδαία, η μελετητική ωρίμανση των τμημάτων Νάουσα- Έδεσσα και Μαυροβούνι- Νότια παράκαμψη Έδεσσας και η ένταξη σε προγράμματα των μελετών για την βελτίωση των εξόδων προς τον Βορρά ( Ευζώνους) μέσω Αρχαγγέλου – Αξιούπολης και Γιαννιτσών-Γουμένισσας είναι απολύτως αναγκαία έργα για να αρθεί η παντελής απουσία της Πέλλας από όλους τους Εθνικούς σχεδιασμούς επί πολλές δεκαετίες.
Η συστράτευση όλων προς την κατεύθυνση αυτή είναι απολύτως αναγκαία.
Ο βουλευτής και ο αντιπεριφερειάρχης έργων της Περιφέρειας Γιάννης Γιώργος συμφώνησαν σε συνεχή συνεργασία για να υπάρξουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στον τομέα αυτό. Ακόμη συνεχής είναι η συνεργασία του βουλευτή με τους αρμόδιους Υπουργούς για την διερεύνηση δυνατοτήτων χρηματοδότησης των έργων που ωριμάζουν.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)