ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Ο μοναδικός Γιάννης Παπαδόπουλος αποκλειστικά στην κάμερα του ialmopia.gr [ΒΙΝΤΕΟ]
Επιμέλεια - Συνέντευξη: Τάσος Καλαϊτζής
Δημοσιεύστε την αγγελία σας στο ialmopia.gr εντελώς δωρεάν
Αγορές-Πωλήσεις-Ενοικιάσεις-Εργασία
Η Μπογαλού - Διήγημα του Τσίναλη Κοσμά στη μνήμη της γιαγιάς Ασημώς που έζησε τα τραγικά γεγονότα της Προσφυγιάς του 1922
Διήγημα του Τσίναλη Κοσμά από την Άψαλο αλμωπίας...
Μενέλαος Λουντέμης: Αφιέρωμα στο μεγάλο λογοτέχνη
«Εθελοντής ενός δικαιότερου κόσμου, για το οποίο πρόσφερε τη ψυχή του»
Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016
2 εκ. Ευρώ δόθηκαν για μεροκάματα στα κεράσια της Έδεσσας!
Ολοκληρώθηκε άλλη μια χρονιά και στα πλέον ορεινά σημεία της Έδεσσας η συγκομιδή του κερασιού.
Φέτος φάνηκε ότι ήταν μια καλή χρονιά για τους παραγωγούς που είδαν ότι και η τιμή ήταν ποιο υψηλή από πέρυσι καθώς και η ποιότητα ανεβασμένη όπως και η παραγωγή. Για άλλη μια φορά όμως γίναμε όλοι θεατές μιας κατάστασης που δεν μας τιμά. Όταν η ευρύτερη περιοχή της Έδεσσας έχει ανεργία που πλησιάζει το 30% και στους νέους πάνω από 40%, τα χωράφια ήταν γεμάτα με Αλβανούς οι οποίοι και απασχολήθηκαν ώστε να ολοκληρωθεί η συγκομιδή. Τα αρνητικά από αυτό το γεγονός είναι πολλά για τον τόπο μας. Καταρχήν τα μεροκάματα έφυγαν όλα προς το εξωτερικό καθώς φέτος για πρώτη διαπιστώθηκε ότι αρκετοί Αλβανοί οι οποίοι είχαν φύγει στα προηγούμενα χρόνια ήρθαν στην περιοχή μας για δυο μήνες ώστε να μαζέψουν τα κεράσια, να πάρουν τα χρήματα και να φύγουν. Οι Έλληνες προτιμούν τις καφετέριες και τα καφενεία. Το μεροκάματα μαζί με φαγητό και ύπνο ήταν περίπου 25 με 30 ευρώ. Δηλαδή κάποιος που δούλεψε φουλ 60 μέρες εισέπραξε 1500 ευρώ έως 2.000 ευρώ! Όσο για ασφαλιστικές εισφορές ούτε λόγος μια και οι ποιοι πολλοί δεν είχαν χαρτιά ούτε και λογαριασμούς στις τράπεζες.
20.000 ευρώ ανά οικογένεια!
20.000 ευρώ ανά οικογένεια!
Χαρακτηριστικό το παράδειγμα από την Άρνισσα όπου μια μέση αγροτική οικογένεια ξόδεψε για μεροκάματα 20.000 ευρώ! Τα χρήματα αυτά λοιπόν πάνε χαμένα και ευθύνες εκτός από τους πολίτες έχει και η πολιτεία η οποία προτιμά να αρμέγει τους τοπικούς επιχειρηματίες και συνταξιούχους που τα έχουν όλα δηλωμένα και να αφήνει χωρίς κανέναν έλεγχο τους ανθρώπους αυτούς που οι ποιο πολλοί δουλεύουν μαύρα. Μάλιστα η καραμέλα που χρησιμοποιούν πολλοί δημόσιοι λειτουργοί είναι ότι δεν μπορούν να ελέγξουν αυτεπάγγελτα παρά μόνο με καταγγελίες. Δηλαδή θέλουν να κάνουν μια κοινωνία ρουφιάνων και σπιούνων. Αυτά μόνο στην Ελλάδα του 2016 μπορούν να γίνουν.
Τρομάζουν τα νούμερα
Τα νούμερα αυτά λοιπόν τρομάζουν την ίδια ώρα που τα ταμεία είναι άδεια, χάθηκαν εισφορές πολλών χιλιάδων ευρώ γιατί κάποιοι δεν κάνουν σωστά την δουλειά. Προτιμούν να διυλίσουν τον κώνωπα στα σίγουρα και να καταπιούν την καμήλα. Δυστυχώς για άλλη μια φορά πιαστήκαμε κορόιδο ως περιοχή μιας και ο κόπος από μια σχετικά καλή χρονιά στο κεράσι πήγε στράφι καθώς ένα μεγάλο ποσό χάθηκε. Περίπου ίδια είναι η κατάσταση και στον κάμπο των Γιαννιτσών αλλά και στην Αλμωπία όπου και εκεί υπήρξε κεράσι. Φυσικά και ευθύνη δεν έχουν οι παραγωγοί οι οποίοι επιθυμούν διακαώς να μαζέψουν το προϊόν τους ώστε να πάρουν τα χρήματα. Άλλωστε αρκετοί κατευθύνθηκαν στις εφορείες ώστε να πληροφορηθούν την διαδικασία με τα εργάσιμα αλλά άκρη δεν έβγαλαν μιας και οι ποιοι πολλοί Αλβανοί δεν είχαν χαρτιά. Αν βάλουμε στην σούμα όλο το νομό Πέλλας τότε τα μεροκάματα που δόθηκαν θα προσεγγίσουν τα 8 εκατομμύρια ευρώ! Ελλάδα η Χώρα που όταν μπορείς να κλέψεις χωρίς να δηλώσεις τίποτα περνάς καλά. Αλλοίμονο στους μικρούς επιχειρηματίες οι οποίοι στενάζουν καθώς δεν έχουν την δυνατότητα να ανταπεξέλθουν στις υπέρογκες υποχρεώσεις τους.
απο το Meapopsi.gr
Εδεσσαϊκός: Άκης Σαββίδης "Η μεγάλη επιστροφή"
Η επιστροφή ακόμα ενός σπουδαίου ποδοσφαιριστή αποτελεί γεγονός.Η διοίκηση του Εδεσσαικού πιστή στο πλάνο της,καλωσορίζει στην μεγάλη πράσινη οικογένεια τον 'Ακη Σαββίδη.
Ο σκληροτράχηλος αμυντικός γεννήθηκε στις 27 Ιανουαρίου 1984.Ξεκίνησε από τα σπλάχνα του συλλόγου σε ηλικία 10 ετών.Από το 1999 εως και το 2006 ηγείται επάξια ως αρχηγός τον Εδεσσαικό δίνοντας πολλές χαρές και επιτυχίες.Ο πολύπειρος πλέον αμυντικός εκ των κορυφαίων των τελευταίων χρόνων στις ομάδες που αγωνίστηκε,επιστρέφει στην μεγάλη του αγάπη.
Ο Σαββίδης έχει επίσης αγωνιστεί για το πρωτάθλημα της Δ'Εθνικής με τις ομάδες της ΑΕ Μυκόνου,ΟΦΙ Ιεράπετρας και Φλώρινα με τις οποίες στέθφηκε σε όλες κυπελλούχος.Το κύπελλο σήκωσε και με τον Ορφέα Ριζαρίου όπου αγωνίστηκε για 4 χρόνια.Την περασμένη αγωνιστική περίοδο αγωνιζόταν με τα χρώματα της Νίκης Καλής πανηγυρίζοντας το πρωτάθλημα της Α΄κατηγορίας.Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε με τον ποδοσφαιριστή πριν από λίγο μας δήλωσε : Είμαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψα στον Εδεσσαικό.Ευχαριστώ τους ανθρώπους της διοίκησης για την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση που έδειξαν στο πρόσωπο μου.Είναι αμοιβαίος ο σεβασμός.'Ολα αυτά τα χρόνια παρακολουθούσα την πορεία της ομάδας.Τίποτα δεν θα είναι εύκολο και τίποτα δεν θα μας χαριστεί.Είναι γνωστό πως ο Εδεσσαικός είναι το βαρύ όνομα στην κατηγορία και όλοι θέλουν να τον κερδίσουν.Θα δουλέψουμε σκληρά,εύχομαι να έχουμε όλοι υγεία και στο τέλος να καταφέρουμε να υλοποιήσουμε τους στόχους μας.
Oι σημασιολογικές τροποποιήσεις του έρωτα - του Κώστα Δανά
Oι σημασιολογικές τροποποιήσεις του έρωτα - του Κώστα Δανά για το ialmopia.gr
Πρόκειται σαφώς για ένα σφετερισμό. Κάθε λογοτεχνικό κείμενο είναι ένας ερωτικός σφετερισμός. Γι’ αυτό, οσάκις μιλούμε για ερωτική λογοτεχνία, είτε εμπλεκόμαστε σε ένα κυκεώνα μεταφορών, αναφορικά με τον ερωτισμό που επιβάλλει η ηδονή, κατά την ψυχαναλυτική προοπτική της, είτε επιχειρούμε να συσκοτίσουμε την λογοτεχνική γραφή, επιθέτοντας επάνω της όρους εκτός λογοτεχνικής λειτουργίας, και επί πλέον εκτός της ίδιας της γραφής, όταν βέβαια η γραφή είναι πράγματι λογοτεχνική, και όχι μίμηση λογοτεχνίας με πρόφαση την ερωτική διέγερση!
Αυτό που μόλις ειπώθηκε φαίνεται αινιγματικό, ή μια προσπάθεια εκφοράς ενός αινιγματικού λόγου!
Πιστεύω ότι η ουσία και ταυτόχρονα η θεμελιώδης λειτουργία της λογοτεχνίας η ανοικείωση* της καθημερινότητας και προπάντων των στιγμών εκείνων που είναι οι πιο τραυματικές, και για αυτό οι πιο σημαντικές για την βιοτική μας, δηλαδή για τις εντυπώσεις οι οποίες στιγματίζουν την ζωή!
Η ανοικειωτική λειτουργία της λογοτεχνίας έχει υποδειχθεί και εδραιωθεί από τους θεωρητικούς του ρώσικου φορμαλισμού**.
Βίικτορ Σκλόφσκι: Η τέχνη υπάρχει για να μπορούμε να ανακτήσουμε την αίσθηση της ζωής. Η τέχνη υπάρχει για να μας κάνει να νιώσουμε τα πράγματα, για να κάνει την πέτρα πέτρινη!
Η τέχνη είναι ένας τρόπος να βιώσουμε την καλλιτεχνικότητα ενός αντικειμένου! Συνεχίζει ο Σκλόφσκι, αναφέροντας ανοικειωτικά στοιχεία της σεξουαλικής πράξης, σε μια σειρά λογοτεχνικών κειμένων, όπως τα ερωτικά παραμύθια του Αφανάσιεφ, το γυναικείο καθήκον του Ουντσούκοφ κ.α. Σε όλα αυτά πράγματι κυριαρχεί μια «μοναδική σημασιολογική τροποποίηση» του ερωτικού και θα πρόσθετα, μια μέσω της γλώσσας και των γλωσσικών τροπισμών, ανοικείωση της ίδιας της ερωτικής πράξης, των ερωτικών συνειρμών και των σεξουαλικών συνδηλώσεων!
Αυτός ακριβώς είναι ο πυρήνας των ερωτικών ιστοριών και φαντασιών, ή μήπως φαντασιώσεων; Αυτό ακριβώς.
Ο Κώστας Βούλγαρης προτείνει στην «Αυθάδεια λαγνεύουσα». Έτσι εξελίχθηκε ο έρωτας σε μια ανερωτική εποχή, της καθημερινότητάς μας. Σφετερίζεται την απλή παρατήρηση της σεξουαλικής πράξης, προκειμένου να την τροποποιήσει σημασιολογικά και με αυτόν τον τρόπο, να την τοποθετήσει μέσα στον χώρο της λογοτεχνικής γραφής ως οργανικό της μέρος, ως εμπλουτισμό της γραφής με έναν γλωσσικό τροπισμό, πέραν της οικείας γλώσσας.
Ο Ζαν Μπωντριγιάρ είπε: Μέσα στην sex καθημερινότητάς μας, και υπό το βάρος της εξάντλησης του σεξουαλικού τεκμηρίου και της ψυχαναγκαστικής ομοίωσης του έρωτα, με μια κατάσταση βιασμού και βίας, η ανοικειωτική γλώσσα του Βούλγαρη μπορεί να προσφέρει όχι ένα αντίβαρο, αλλά προτίστως μια διέξοδο προς την λογοτεχνικότητα της σεξουαλικής πράξης. Μπορεί να συμβάλλει στο να κάνει την σεξουαλικότητα αισθητικό αυτοσκοπό!
Ο Μπωντριγιάρ έγραφε: «Η σεξουαλική δραστηριότητα των ανθρώπων δεν είναι απαραιτήτως ερωτική!»
Η λογοτεχνία σώζει την ερωτικότητα της σεξουαλικής δραστηριότητας απλά, ως αισθητικό αυτοσκοπό.
Κώστας Δανάς ιατρός
Βιβλιογραφία: Κώστας Βούλγαρης: «Αυθάδεια λαγνεύουσα».
Στέφανος Ροζάνης : καθηγητής φιλοσοφίας.
Βίκτορ Σκλοφσκι: Θεωρητικός του ρωσικού φορμαλισμού.
Μπωντριγιάρ: φιλόσοφος
*Ανοικείωση της καθημερινότητας: Όταν η καθημερινότητα δεν αρμόζει στις περιστάσεις.
**Φορμαλισμό: Φιλοσοφικό σύστημα που πρεσβεύει, ότι η ουσία των πραγμάτων, η μορφή τους. Η επιστημονική προσέγγιση των αντικειμένων πρέπει να διατυπώνεται, με αυστηρώς επιστημονικό τρόπο και με βάση την μαθηματική τυποποίηση. (Τυπολατρεία συνώνυμο του φορμαλισμού).
ΕΠΣ ΠΕΛΛΑΣ: Ο Πέτρος Πεχλιβάνης στο τιμόνι του Μακεδονικού Έδεσσας
Με τον Πέτρο Πεχλιβάνη στον πάγκο θα πορευτεί την νέα χρονιά ο Μακεδονικός Έδεσσας. Οι βυσσινί ήρθαν σε συμφωνία με τον νεαρό και φιλόδοξο προπονητή, ο οποίος θα αναλάβει να οδηγήσει την ομάδα την καινούρια σεζόν.
Ο Πέτρος Πεχλιβάνης είναι κάτοχος πτυχίου ΤΕΦΑΑ με ειδικότητα στο ποδόσφαιρο, διαθέτει δίπλωμα προπονητή Uefa B' και από το 2009 είναι προπονητής στα τμήματα υποδομής του Εδεσσαϊκού. Ως ποδοσφαιριστής αγωνίστηκε με τις ομάδες του Εδεσσαϊκού, του Πανθρακικού, του Παύλου Μελά Θεσσαλονίκης, της Ελπίδας Έδεσσας και της Δόξας Μανδάλου. Όλα τα μέλη του Μακεδονικού καλωσορίζουν τον Πέτρο στην ομάδα!
Στη Μακαμπή Θεσσαλονίκης ο Λάζαρος Σιβένας από την Έδεσσα
Στη Μακαμπή Θεσσαλονίκης θα συνεχίσει την καριέρα του ο Λάζαρος Σιβένας του Πανεδεσσαϊκού.
Ο Εδεσσαίος αθλητής ο οποίος σπουδάζει στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού της Θεσσαλονίκης, επέλεξε την Α’ ΕΚΑΣΘ και μία από τις ιστορικότερες ομάδες της συμπρωτεύουσας, θέλοντας να συνδυάσει τη φετινή χρονιά και με την πρακτική εξάσκηση του στην ειδικότητα της καλαθοσφαίρισης σε τμήματα ακαδημιών. Ο Α.Σ. Πανεδεσσαϊκός του εύχεται υγεία και επιτυχίες με τη νέα του ομάδα.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)