Ποιοι μαθητές λυκείου γλιτώνουν τις εξετάσεις του Σεπτεμβρίου και προάγονται, σύμφωνα με τη νομοτεχνική βελτίωση, που ψηφίστηκε στη Βουλή
Ευεργετική για μεγαλύτερο αριθμό μαθητών είναι η εφαρμογή της νομοτεχνικής βελτίωσης, που προώθησε το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για τον τρόπο προαγωγής στο λύκειο.
Η εν λόγω βελτίωση του υφυπουργού Αλέξανδρου Δερμεντζόπουλου, αρμόδιου για θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ήταν ενσωματωμένη στην τροπολογία, που ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία από τη Βουλή την προηγούμενη Παρασκευή.
Σύμφωνα μ΄αυτήν, όταν κάποιος μαθητής έχει γενικό βαθμό ίσο ή μεγαλύτερο του 10 και έχει πάρει τουλάχιστον 8 σε έναν ή σε δύο κλάδους των μαθημάτων Ελληνική γλώσσα ή Μαθηματικά, έχοντας ταυτόχρονα μέσο όρο κλάδων ίσο ή μεγαλύτερο του 12,5, ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθμολογία στους κλάδους των μαθημάτων Ελληνική γλώσσα, Μαθηματικά και Φυσικές επιστήμες, τότε δεν μένει μετεξεταστέος και προάγεται.
Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο, με τη νομοτεχνική βελτίωση, τα ποσοστά παραπομπής μειώθηκαν αισθητά. Πιο συγκεκριμένα, το ποσοστό αποτυχίας/παραπομπής των μαθητών με βάση τις αρχικές προβλέψεις του νόμου του 2013 εκτιμούνταν σε περίπου 23%. Με την τροπολογία, το ποσοστό παρουσίασε μικρή μείωση, φτάνοντας στο 20% ενώ με την νομοτεχνική βελτίωση περιορίζεται σε 15%, ποσοστό που θεωρείται ανεκτό και στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών δεδομένων.
Στο θέμα αναφέρθηκε και ο υπουργός Παιδείας, Ανδρέας Λοβέρδος. "Έγιναν δύο διορθώσεις. Η μία διόρθωση είναι να προβλέπεται στα Μαθηματικά και στη Γλώσσα ό,τι προβλέπεται στις Φυσικές Επιστήμες, δηλαδή η συνεκτίμηση στο πλαίσιο του ίδιου κύκλου μαθημάτων. Επίσης έγινε μια δεύτερη παρέμβαση, τα οκτώ κύρια μαθήματα να έχουν έναν κοινό συντελεστή και αν ο μαθητής έχει μέσο όρο 12,5 σε αυτά αλλά και κανένα μάθημα κάτω από 8, να μπορεί να προβιβαστεί" δήλωσε ο κ. Λοβέρδος, μιλώντας στον ΑΝΤ1.
Για τα κενά στα σχολεία με την έναρξη της νέας χρονιάς και τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών στις ακριτικές περιοχές, ο κ. Λοβέρδος τόνισε ότι όταν παρέλαβε το υπουργείο υπήρχε ήδη καθυστέρηση δύο μηνών στις μεταθέσεις και πρόσθεσε ότι ήδη ολοκληρώθηκαν οι μεταθέσεις στους δασκάλους και τις επόμενες μέρες θα ακολουθήσουν οι μεταθέσεις στους καθηγητές. Πρόσθεσε επίσης την εκτίμηση ότι εξαιτίας του γεγονότος ότι υπάρχει ήδη μια αύξηση αποδοχής των αιτημάτων των εκπαιδευτικών, αναμένονται λιγότερα προβλήματα ως προς την τοποθέτησή τους.
Σημείωσε ακόμη ότι θα γίνει προσπάθεια να λειτουργήσουν όλα τα σχολεία χωρίς προβλήματα, όπως το 2003-2004 όταν υφυπουργός ήταν ο Νίκος Γκεσούλης και είχε καταφέρει όλα να είναι στην ώρα τους.
Ευεργετική για μεγαλύτερο αριθμό μαθητών είναι η εφαρμογή της νομοτεχνικής βελτίωσης, που προώθησε το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για τον τρόπο προαγωγής στο λύκειο.
Η εν λόγω βελτίωση του υφυπουργού Αλέξανδρου Δερμεντζόπουλου, αρμόδιου για θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ήταν ενσωματωμένη στην τροπολογία, που ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία από τη Βουλή την προηγούμενη Παρασκευή.
Σύμφωνα μ΄αυτήν, όταν κάποιος μαθητής έχει γενικό βαθμό ίσο ή μεγαλύτερο του 10 και έχει πάρει τουλάχιστον 8 σε έναν ή σε δύο κλάδους των μαθημάτων Ελληνική γλώσσα ή Μαθηματικά, έχοντας ταυτόχρονα μέσο όρο κλάδων ίσο ή μεγαλύτερο του 12,5, ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθμολογία στους κλάδους των μαθημάτων Ελληνική γλώσσα, Μαθηματικά και Φυσικές επιστήμες, τότε δεν μένει μετεξεταστέος και προάγεται.
Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο, με τη νομοτεχνική βελτίωση, τα ποσοστά παραπομπής μειώθηκαν αισθητά. Πιο συγκεκριμένα, το ποσοστό αποτυχίας/παραπομπής των μαθητών με βάση τις αρχικές προβλέψεις του νόμου του 2013 εκτιμούνταν σε περίπου 23%. Με την τροπολογία, το ποσοστό παρουσίασε μικρή μείωση, φτάνοντας στο 20% ενώ με την νομοτεχνική βελτίωση περιορίζεται σε 15%, ποσοστό που θεωρείται ανεκτό και στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών δεδομένων.
Στο θέμα αναφέρθηκε και ο υπουργός Παιδείας, Ανδρέας Λοβέρδος. "Έγιναν δύο διορθώσεις. Η μία διόρθωση είναι να προβλέπεται στα Μαθηματικά και στη Γλώσσα ό,τι προβλέπεται στις Φυσικές Επιστήμες, δηλαδή η συνεκτίμηση στο πλαίσιο του ίδιου κύκλου μαθημάτων. Επίσης έγινε μια δεύτερη παρέμβαση, τα οκτώ κύρια μαθήματα να έχουν έναν κοινό συντελεστή και αν ο μαθητής έχει μέσο όρο 12,5 σε αυτά αλλά και κανένα μάθημα κάτω από 8, να μπορεί να προβιβαστεί" δήλωσε ο κ. Λοβέρδος, μιλώντας στον ΑΝΤ1.
Για τα κενά στα σχολεία με την έναρξη της νέας χρονιάς και τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών στις ακριτικές περιοχές, ο κ. Λοβέρδος τόνισε ότι όταν παρέλαβε το υπουργείο υπήρχε ήδη καθυστέρηση δύο μηνών στις μεταθέσεις και πρόσθεσε ότι ήδη ολοκληρώθηκαν οι μεταθέσεις στους δασκάλους και τις επόμενες μέρες θα ακολουθήσουν οι μεταθέσεις στους καθηγητές. Πρόσθεσε επίσης την εκτίμηση ότι εξαιτίας του γεγονότος ότι υπάρχει ήδη μια αύξηση αποδοχής των αιτημάτων των εκπαιδευτικών, αναμένονται λιγότερα προβλήματα ως προς την τοποθέτησή τους.
Σημείωσε ακόμη ότι θα γίνει προσπάθεια να λειτουργήσουν όλα τα σχολεία χωρίς προβλήματα, όπως το 2003-2004 όταν υφυπουργός ήταν ο Νίκος Γκεσούλης και είχε καταφέρει όλα να είναι στην ώρα τους.
πηγη:news247
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου
Το ialmopia.gr επιτρέπει στον χρήστη να αναρτά τα σχόλια και τις απόψεις του σε επίκαιρα θέματα/συζητήσεις. Τα σχόλια και οι απόψεις αυτές εκφράζουν αποκλειστικά τις προσωπικές θέσεις του εκάστοτε χρήστη και δεν υιοθετούνται από το ialmopia.gr. Σε κάθε περίπτωση, ο χρήστης οφείλει να εκφράζεται με τρόπο ώστε να μην παραβιάζει τους ελληνικούς νόμους. Σε αντίθετη περίπτωση, το ialmopia.gr διατηρεί το δικαίωμα να αποκλείει το χρήστη από την εν λόγω υπηρεσία.
Με εκτίμηση, Η συντακτική ομάδα του ialmopia.gr