Όταν η Ζωή Λάσκαρη προκάλεσε αίσθηση με την εμφάνισή της στις Κάννες. Η κριτική, τα βλέμματα και οι ντουμπλαρισμένοι διάλογοι (Vid+Pics)
«Οι θαλασσιές οι χάντρες» το 1967 έχουν κάνει μεγάλη επιτυχία στην Ελλάδα και η Φίνος Φίλμ στέλνει την ταινία στις Κάννες μαζί με τη Λάσκαρη που επιδιώκει να κερδίσει τη διεθνή αγορά. Η εμφάνιση της Ελληνίδας καλλονής προκαλεί αίσθηση, καθώς εμφανίζεται με ένα πολύ αποκαλυπτικό φόρεμα. Οι Γάλλοι βέβαια ήταν συνηθισμένοι σε τέτοιες παρουσίες , αλλά στην συντηρητική Ελλάδα της δεκαετίας του ΄60 προκλήθηκε σκάνδαλο.
Κάποιοι έγραψαν για «άστοχη κίνηση», που δεν τιμά την ηθοποιό και επιτέθηκαν σε όσους την συμβούλεψαν να ξεχάσει τα «χειμερινά» της ρούχα στην Αθήνα. Φυσικά υπήρξαν και θετικές κριτικές για το ερωτικό ταμπεραμέντο της Ζωής, ενώ δεν έλειψαν τα σχόλια για τα βλέμματα των φωτορεπόρτερ. Άλλοι την κοιτούσαν εντυπωσιασμένοι και άλλοι γελούσαν αμήχανα.
Η ταινία μετείχε στο Φεστιβάλ αλλά όχι στο διαγωνιστικό σκέλος. Οι διάλογοι ήταν ντουμπλαρισμένοι στα γαλλικά. Ήταν μια πάγια τακτική της εποχής για όλες τις ξένες ταινίες, που δεν «μιλούσαν» τις διεθνείς γλώσσες. Έτσι οι Γάλλοι δεν άκουσαν ποτέ την αληθινή φωνή της Ζωίτσας στη μεγάλη οθόνη. Το ίδιο συνέβη και με την Νέλλη Μάνου που τραγούδησε στην ταινία το «Crazy Girl«, ντουμπλάροντας την Λάσκαρη.
Στο ρόλο της έκανε ένα πλουσιοκόριτσο, που τραγουδά μοντέρνα τραγούδια κόντρα στο λαϊκό περιβάλλον των νυχτερινών κέντρων της εποχής .
Η ταινία είναι το πρώτο λαϊκό μιούζικαλ του Γιάννη Δαλιανίδη, μετά από μια σειρά «ευρωπαϊκών» μουσικών ταινιών που διαπραγματεύεται την κόντρα λαϊκών και μοντέρνων, με νικητή τον έρωτα.
Ατάκα του έργου: «Αυτή μέχρι μουστάκι θα σε βάλει να ξυρίσεις».
«Οι θαλασσιές οι χάντρες» το 1967 έχουν κάνει μεγάλη επιτυχία στην Ελλάδα και η Φίνος Φίλμ στέλνει την ταινία στις Κάννες μαζί με τη Λάσκαρη που επιδιώκει να κερδίσει τη διεθνή αγορά. Η εμφάνιση της Ελληνίδας καλλονής προκαλεί αίσθηση, καθώς εμφανίζεται με ένα πολύ αποκαλυπτικό φόρεμα. Οι Γάλλοι βέβαια ήταν συνηθισμένοι σε τέτοιες παρουσίες , αλλά στην συντηρητική Ελλάδα της δεκαετίας του ΄60 προκλήθηκε σκάνδαλο.
Κάποιοι έγραψαν για «άστοχη κίνηση», που δεν τιμά την ηθοποιό και επιτέθηκαν σε όσους την συμβούλεψαν να ξεχάσει τα «χειμερινά» της ρούχα στην Αθήνα. Φυσικά υπήρξαν και θετικές κριτικές για το ερωτικό ταμπεραμέντο της Ζωής, ενώ δεν έλειψαν τα σχόλια για τα βλέμματα των φωτορεπόρτερ. Άλλοι την κοιτούσαν εντυπωσιασμένοι και άλλοι γελούσαν αμήχανα.
Η ταινία μετείχε στο Φεστιβάλ αλλά όχι στο διαγωνιστικό σκέλος. Οι διάλογοι ήταν ντουμπλαρισμένοι στα γαλλικά. Ήταν μια πάγια τακτική της εποχής για όλες τις ξένες ταινίες, που δεν «μιλούσαν» τις διεθνείς γλώσσες. Έτσι οι Γάλλοι δεν άκουσαν ποτέ την αληθινή φωνή της Ζωίτσας στη μεγάλη οθόνη. Το ίδιο συνέβη και με την Νέλλη Μάνου που τραγούδησε στην ταινία το «Crazy Girl«, ντουμπλάροντας την Λάσκαρη.
Στο ρόλο της έκανε ένα πλουσιοκόριτσο, που τραγουδά μοντέρνα τραγούδια κόντρα στο λαϊκό περιβάλλον των νυχτερινών κέντρων της εποχής .
Η ταινία είναι το πρώτο λαϊκό μιούζικαλ του Γιάννη Δαλιανίδη, μετά από μια σειρά «ευρωπαϊκών» μουσικών ταινιών που διαπραγματεύεται την κόντρα λαϊκών και μοντέρνων, με νικητή τον έρωτα.
Ατάκα του έργου: «Αυτή μέχρι μουστάκι θα σε βάλει να ξυρίσεις».
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου
Το ialmopia.gr επιτρέπει στον χρήστη να αναρτά τα σχόλια και τις απόψεις του σε επίκαιρα θέματα/συζητήσεις. Τα σχόλια και οι απόψεις αυτές εκφράζουν αποκλειστικά τις προσωπικές θέσεις του εκάστοτε χρήστη και δεν υιοθετούνται από το ialmopia.gr. Σε κάθε περίπτωση, ο χρήστης οφείλει να εκφράζεται με τρόπο ώστε να μην παραβιάζει τους ελληνικούς νόμους. Σε αντίθετη περίπτωση, το ialmopia.gr διατηρεί το δικαίωμα να αποκλείει το χρήστη από την εν λόγω υπηρεσία.
Με εκτίμηση, Η συντακτική ομάδα του ialmopia.gr