Με την αξία των εξαγωγών του το 2012 να φτάνει στα 14,5 εκατ. ευρώ, αυξημένη κατά 117% από πέρυσι, το βαμβάκι χαρακτηρίζεται ως το σημαντικότερο εξαγώγιμο ελληνικό προϊόν στην Ιαπωνία, σύμφωνα με στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής και του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της πρεσβείας της Ελλάδας στο Τόκιο.
Συνολικά οι ελληνικές εξαγωγές (χωρίς τα πετρελαιοειδή) προς την Ιαπωνία αυξήθηκαν το 2012 κατά 43,8%, ενώ οι ιαπωνικές εισαγωγές στην Ελλάδα μειώθηκαν, κατά 59,7%.
Ανάμεσα στα προϊόντα που φθάνουν στην Ιαπωνία είναι και το ελληνικό ελαιόλαδο, με τις εξαγωγές να έχουν αυξηθεί κατά 36,9%, σε σύγκριση με το 2011.
Τα παραπάνω στοιχεία παρουσίασε την Τετάρτη 5 Μαρτίου, ο νέος επίτιμος πρόξενος της Ιαπωνίας στη Θεσσαλονίκη, Χάρης Αλεξόπουλος, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε σε ξενοδοχείο της πόλης για την ανακήρυξή του, παρουσία του πρέσβη της Ιαπωνίας στην Ελλάδα και στην Κύπρο, Masuo Nishibayashi και εκπροσώπων φορέων και τοπικών αρχών.
Όπως είπε ο νέος πρόξενος στο χαιρετισμό του, η Ιαπωνία των 127 εκατομμυρίων – υψηλού εισοδηματικού επιπέδου καταναλωτών – αποτελεί ελκυστικό και πολλά υποσχόμενο τόπο επιχειρηματικής δραστηριότητας για εξωστρεφείς ελληνικές εταιρίες. «Πέρα από τις οικονομικές σχέσεις έχουμε και κάτι άλλο κοινό με τους Ιάπωνες. Το πείσμα να ξεπερνάμε τα προβλήματα και να αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις και τα χτυπήματα, με όραμα και αισιοδοξία», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Αλεξόπουλος.
Καταλήγοντας, χαρακτήρισε το προξενείο της Ιαπωνίας στη Θεσσαλονίκη, «νησίδα συνεννόησης και διερεύνησης νέων ευκαιριών ανάπτυξης», ενώ εμφανίστηκε αισιόδοξος ότι θα ενισχυθούν ακόμα περισσότερο οι εμπορικοί δεσμοί ανάμεσα στις δύο χώρες και θα ανοίξουν νέες σελίδες και στους τομείς του τουρισμού και των επενδύσεων.
Συνολικά οι ελληνικές εξαγωγές (χωρίς τα πετρελαιοειδή) προς την Ιαπωνία αυξήθηκαν το 2012 κατά 43,8%, ενώ οι ιαπωνικές εισαγωγές στην Ελλάδα μειώθηκαν, κατά 59,7%.
Ανάμεσα στα προϊόντα που φθάνουν στην Ιαπωνία είναι και το ελληνικό ελαιόλαδο, με τις εξαγωγές να έχουν αυξηθεί κατά 36,9%, σε σύγκριση με το 2011.
Τα παραπάνω στοιχεία παρουσίασε την Τετάρτη 5 Μαρτίου, ο νέος επίτιμος πρόξενος της Ιαπωνίας στη Θεσσαλονίκη, Χάρης Αλεξόπουλος, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε σε ξενοδοχείο της πόλης για την ανακήρυξή του, παρουσία του πρέσβη της Ιαπωνίας στην Ελλάδα και στην Κύπρο, Masuo Nishibayashi και εκπροσώπων φορέων και τοπικών αρχών.
Όπως είπε ο νέος πρόξενος στο χαιρετισμό του, η Ιαπωνία των 127 εκατομμυρίων – υψηλού εισοδηματικού επιπέδου καταναλωτών – αποτελεί ελκυστικό και πολλά υποσχόμενο τόπο επιχειρηματικής δραστηριότητας για εξωστρεφείς ελληνικές εταιρίες. «Πέρα από τις οικονομικές σχέσεις έχουμε και κάτι άλλο κοινό με τους Ιάπωνες. Το πείσμα να ξεπερνάμε τα προβλήματα και να αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις και τα χτυπήματα, με όραμα και αισιοδοξία», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Αλεξόπουλος.
Καταλήγοντας, χαρακτήρισε το προξενείο της Ιαπωνίας στη Θεσσαλονίκη, «νησίδα συνεννόησης και διερεύνησης νέων ευκαιριών ανάπτυξης», ενώ εμφανίστηκε αισιόδοξος ότι θα ενισχυθούν ακόμα περισσότερο οι εμπορικοί δεσμοί ανάμεσα στις δύο χώρες και θα ανοίξουν νέες σελίδες και στους τομείς του τουρισμού και των επενδύσεων.
πηγη:agronews.gr
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου
Το ialmopia.gr επιτρέπει στον χρήστη να αναρτά τα σχόλια και τις απόψεις του σε επίκαιρα θέματα/συζητήσεις. Τα σχόλια και οι απόψεις αυτές εκφράζουν αποκλειστικά τις προσωπικές θέσεις του εκάστοτε χρήστη και δεν υιοθετούνται από το ialmopia.gr. Σε κάθε περίπτωση, ο χρήστης οφείλει να εκφράζεται με τρόπο ώστε να μην παραβιάζει τους ελληνικούς νόμους. Σε αντίθετη περίπτωση, το ialmopia.gr διατηρεί το δικαίωμα να αποκλείει το χρήστη από την εν λόγω υπηρεσία.
Με εκτίμηση, Η συντακτική ομάδα του ialmopia.gr